Wie heeft de snoozzz ook gezien op de 9maandenbeurs.. Op de webstek van hen werd ik niet veel wijzer ( prijs verkoopadressen) Gelukkig via zoeken.nl wel een webwinkel gevonden.. Is er iemand die de snoozzz op de beurs heeft aangeschaft? OF gezien heeft... Zou t echt zo ideaal zijn als dat het lijkt? http://www.snoozzz.eu/nederlands/home.html
Ik ken het ding niet, heb net de website bekeken... Het komt op mij over als een soort zweedse band voor babies! Is dat nou echt nodig vraag ik me af... Monique
Ik ken hem niet, maar weet wel dat veel van zulke producten afgeraden worden door consument en veiligheid en dus ook door de kraamzorg.
Is hetzelfde als een SafeTsleep Lisa slaapt daar dus nu nogsteeds in. Nadat we met 5 maanden van de pacco afmoesten, waren we weer helemaal terug bij af, op deze manier slaapt ze tenminste weer!
ik moest ook gelijk aan de Zweedse band denken (waar ze demente of verwarde mensen mee vastbindne in verpleeghuizen). was vanmiddag op de beurs, en het leek me 3x niks, sorry...
Ik heb het ook gezien op de negenmaandenbeurs, maar leek me niks. Je mag kindjes toch helemaal niet vast maken in bed zodra ze beginnen om te rollen? Het lijkt me maar een gevaarlijk ding, maar heb er verder geen ervaring mee. Dan lijkt me een gewoon slaapzakje toch veiliger. Wij hebben nu een aerosleep hoeslaken en matrasbeschermer, maar of dat nou echt werkt?
Hebben wij ook. Je ademt er in ieder geval heel goed door. Dus kan mij wel voorstellen als je onder de dekens verdwijnt dat je dan nog genoeg lucht kunt ademenen. Maarja, ondertussen slaapt ons meisje al bijna een jaar in de combisleeper, geen dekentje nodig dus.
Ik heb de safe t sleep..Ideaal! Rosalie ligt op haar buik in dat ding, en blijft zo lekker onder de dekens...Ik heb overigens ook een nanny care! Wij gebruiken hem vanaf 8 maanden geloof ik
Ik zou ook nooit zo`n ding gebruiken. Mijn dochter zou dat ook echt niet leuk vinden(toen ze nog jonger was ook). Het eerste wat ze doet sinds ze draaien kan, is op haar buik gaan liggen om te slapen.
Hier zo'n ding ook nooit gebruikt. Het is natuurlijk wel zo dat je kindje dan wel lekker onder de deken blijft liggen, dat is nu vaak niet het geval. Maar ik doe dan geloof ik liever een lekkere slaapzak aan zodat ze het toch niet koud krijgen.
Wij hebben hem dus niet zodat ze lekker onder de dekens blijft liggen, want ze ligt ook gewoon in een winterslaapzak. Maar Lisa heeft gewoon die geborgenheid nodig, helemaal los in dr bedje daar is ze veels te onrustig voor dan kan ze niet slapen. Dus hier echt als opvolger voor het inbakeren gebruikt.
Mag ik vragen waarom je bij 5 maanden van de pacco afmoest? --------------------------------------------------------------------------- En het lijkt mij ook niet echt heel veel die snoozzzz..beetje onveilig idd...
Omdat ze toen om kon draaien, helaas, want eigenlijk was ze er nog helemaal niet aan toe om niet meer ingebakerd te slapen. Maar de safeTsleep is echt niet onveilig hoor, anders had ik haar er echt nooit in laten slapen.
Is sprekend de SafeTsleep en dat is een ideale ding. Mijn zoontje spookt het hele bed door of gaat constant zitten in bed en slaapt dan over de hele dag 3 kwartier. Als ik hem in de safeTsleep leg slaapt hij 2x 2 uur ongeveer. Hij vind het veel fijner en het is een veilig product.
Sorry voor mijn nieuwsgierig maar ik had het idee uit je antwoord dat je het inderdaad erg jammer vond het het niet meer kon, vandaar mijn reactie ..mijn zoontje is zelf tot 14 maanden ingebakerd geweest in de Pacco, dat is geloof ik wel erg lang, maar hij had er zoveel baat bij... Ik heb hem zelf rond 5 maanden in een grotere pacco gedaan, waarbij om zijn benen ook een flap ging, dat was inderdaad om draaien te voorkomen..mijn zoontje heeft zich nooit gedraaid in de pacco gelukkig...
Zou het nooit aanschaffen. Werk zelf in de zorg met zweedse banden en vind het verschrikkelijk om iemand vast te leggen. Dat doe ik zeker niet met ons kleintje
Ow, dat is zo mens onterend. En ook helemaal niet nodig. Maar goed, daarover zijn al zoveel verhitte discussies bezig, hopenlijk komt er ooit n verbod op. Als ik in de zorg zou werken zullen ze mij wel ontslaan om de reden dat ik zou weigeren om het te doen.
vind t geen vergelijking.. (Ik werk zelf in de(thuis) zorg en heb al er moeite mee om bedhekken om hoog te doen.. Volgens mij moeten mensen hier zelf ook al mee instemmen ( BOPZ-wet?) de zweedse band gebruik je niet voor voor een ukkie, maar is ( in mijn ogen) slechts een misplaatste oplossing voor t gebrek aan geld en personeel in de zorg.. Zo'n snoozzze zie ik meer als oplossing voor je kleine die zich steeds op de buikdraait.. Wanneer de tijd aangekomen is dat meneertje/madammeke in bed gaat draaien of wil gaan staan dan zou ik hem ook niet meer gebruiken..
tsja, ieder z'n mening, maar ik vind het er al haast hetzelfde uitzien (zweedse band en dit ding waar het hier over gaat), en het geeft ook mij hetzelfde akelige gevoel. inbakeren zie ik heus het nut van in, in bepaalde gevallen, maar ook dat wordt naar mijn idee te pas en te onpas toegepast, óók bij kindjes die het helemaal niet nodig hebben. een vriendin van me heeft een kindje wat er juist wél heel goed op reageert (maaide zichzelf steeds wakker met zijn armpjes). dan is het een fijn (tijdelijk) middel. maar ik zie zoveel rustig slapende kindjes die ook in zo'n ding liggen, dat ik denk 'waarom dan?'.