Mijn lieve jongen Quinton is 11 november 2006 dmv een keizersnede, Half 9 vrijdagavond begonnen de weeen en om kwart voor 11 zei de vk dat ik 2 cm ontsluiting had, en dat ik naar het kraamhotel vast kon gaan, aangezien hij nog niet ingedaald was en de vliezen beter daar als thuis konden breken, wel was hij alweer klein beetje verder ingedaald... zaterdag in de middag kreeg ik eindelijk een ruggenprik want ik hield het niet meer, na nog een aantal uur werd er om 6 uur besloten het een keizersnede werd, om kwart over 11 in de ochtend had ik 5 cm ontsluiting om kwart over 1 ofzo 7 en daarna kwam ik tot 6 uur niet verder dan 8 cm, dus werd keizersnede. Door mijn angst voor alleen al bloed prikken, heb ik veel van de operatie meegekregen, mijn rechterkant was niet volledig verdoofd, ondanks de extra spuit in mijn rug en verdoving via het infuus heb ik veel pijn gehad en de operatie goed meegekregen.... Maar mijn herstel is destebeter, mocht een dag eerder naar huis en loop gewoon hele dag vrolijk rond, niemand had dat ooit verwacht, van iemand met een keizersnede.... Achteraf is misschien beter dat ie niet via normale weg is gekomen, aangezien de kleine man 4270 gram woog en een ruime 52 cm is... zal ook fotoos in mijn album zetten
We hebben een correctie Hij is geen 52 cm maar blijkt zelfs 55 cm te zijn.... We hadden hem lichtelijk opgemeten en vandaag heeft de kraamhulp het nog eens gedaan want die twijfelde... en ja hoor 55 cm. Ook zijn gewicht is nu 4220 gram, dag van vertrek in ziekenhuis, woensdag was hij 4050 en dag er voor nog 3945... gaat goede kant op...