Hi, We zouden graag als 2e naam de kleine meid naar haar beide oma's vernoemen maar dan wel samengevoegd in een moderne variant...wij zijn beide echt inspiratieloos hahaha Dus jullie hulp is dringend nodig Verder geen eisen mag dus Engels, Hollands, Frans etc zijn zolang het maar mooi klinkt. Wij zelf kwamen niet verder dan; Madé, Germa, Gemma, Emma... Wellicht hebben jullie nog inspiratie genoeg Oma's heten M.a.rianne en G.e.rda (puntjes staan er tussen voor de herkenbaarheid ) Succes en alvast enorm bedankt voor het meedenken Liefs Bob
Ohw leuk nu al reacties... Dianne vind ik wel leuk zal het overleggen met man lief De andere namen zijn nog niet echt hip dat probleem hadden wij nou ook met deze 2 oubollige namen hahaha Meer tips zijn hartstikke welkom
Is Marianne oudbollig? Ik vind dat wel een leuke naam eigenlijk. Ik had gewoon Marianne Gerda gedaan en dan evt Anne als roepnaam.
Haar voornaam is al bekend we zochten naar een tweede naam en vonden dan een samenvoeging van de beide oma's leuk als we daar een moderne twist aan konden geven
heb een beetje hetzelfde... wij doen ook 2de naam naar oma's vernoemen en zij heten Gerry & Wilma. Wij hebben voor Gemma gekozen met daarachter nog vernoemingen naar onze zussen. Dus (naam) Gemma Anna Lynn.