Geboorte slingers etc

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Crazy angel, 29 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Heeft iemand enig idee waar ik die kan halen?
    Het enige wat ik heb kunnen vinden is bij prenatal...

Ben al bij de hema geweest, kruitvat en ga zo maar door..
    Maar het schijnt dat ik het voor de rest alleen op internet zou kunnen verkrijgen

help!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat voor slingers bedoel je ? Je kan namelijk eens in kado winkeltjes kijken, daar hebben ze vaak ook wel alles (sara, abraham, geboorte etc) , je kan bij de echte babyzaken kijken, prenatal, babydump, babyplanet, baby superstores.
    Ik heb ze zelf echter van DirkIII , de drogist van dirk van de broek/bas van der heijden.
    Maar er zijn talloze plekken in principe ;) alleen pech dat jij ze nu even niet kan vinden :p .
    Ik heb een vlaggetjeslijn van nijntje, een vlag en ballonnen daar gehaald.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hier verkopen ze dat ook bij de Primera en de Boekhandel...Misschien dat je daar even moet kijken...

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @athina je bedoeld dirx hihi dirkIII is de slijter.

ik heb toevallig vanmorgen ze zien hangen bij het kruidvat tussen de andere slingers. anders bij babywinkels misschien ook nog.

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    whaha, ja je hebt gelijk :) oeps.. komt omdat ik dat niet kende voorheen (in brabant waar ik vandaan kom zaten ze niet) maar ik vind de dirkIII een fijne slijter :) . Ik drink haast nooit alcohol, maar als ik het in huis moet halen voor verjaardagen, ga ik graag daarheen. Fijne opzet enzo en veel dingen veel goedkoper. Maar lekker bijdehand haha.
    Mijn ervaring met de drogist is wat minder, vooral met aanbiedingen, die zijn te snel weg ;) . Vandaar dat ik die naam denk ik vergeten was haha en die ander was blijven hangen :p

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Heb ze ook gezien bij de Bruna en bij de Toys 'r us

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Haha, ik dacht ook al, dat is toch een slijter!

Feestwinkels hebben vaak wel veel van dat soort dingen. Het onhandige vind ik alleen dat het vaak bijv. roze of blauwe vlaggetjes ofzo zijn, maar als je niet weet wat het wordt, heb je daar niet veel aan. En in de kraamweek heb je ook niet zoveel behoefte om daar nog achteraan te gaan.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Of je koopt er van allebei 1 ;) ? Ze zijn helemaal niet zo duur. Verder kun je ook vragen aan ouders ofzo of ze hiervoor kunnen zorgen. Of anderen die erg snel op bezoek komen.
    Maar het is op zich wel logisch dat ze alleen in rose of blauw zijn. Tenslotte wil iedereen weten of je JONGEN of een MEISJE hebt gehad. En dat wil je tenslotte zelf toch ook aan iedereen laten weten? En de naam vaak, maar ook dat is iets dat je niet voor de geboorte kunt regelen, een naam slinger, als je niet weet wat het wordt.

10. HarmaV

HarmaV Lid

19 feb 2007
    25
    0
    0
    Hier verkopen ze ze ook bij de drukker van de geboortekaartjes. Misschien bij jullie in de buurt ook?

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb ze toevallig vandaag bij xenos gezien :) en ze hadden er slinger, balonnen en z'n grote plaat meteen ooievaar en vrolijke tekst en niet eens duur :).

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ze zijn altijd in de speelgoed winkel te koop, en anders hebben ze ze vaak ook bij de bruna of andere boekhandel. Ik weet dat Intertoys ze hebben en de bart smit :) Suc6

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb de slingers en ballonnen gehaald bij V&D. En anderhalve maand later de blauwe terug gebracht en gewoon ons geld teruggekregen :D.

14. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Ik heb het inderdaad bij de Xenos zien liggen! En nog niet duur ook... Ze hadden het in alle vormen en maten :)

15. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    Leuk topic!
    Ik ben namelijk ook opzoek....Ik wil graag de slinger met nederlandse tekst, zoiets als Hoera het is een jongen/ meisje. Maar bij de prenatal hadden ze alleen wat slingers zonder tekst of alles in het engels...........Ik kon hier in de buurt niets vinden, maar ga jullie tips maar even uitpluizen!

16. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    bij de xenos indd verkopen ze wel een raamsticker (die ik ook heb gekocht, heel leuk) met

hoera een meisje/jongen erop

maar zulke slingers zag ik ook niet

17. bouchere

bouchere Niet meer actief

bij marskramer heb ik ze ook gezien.
    en bij expo.

groetjes

diana

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Iemand een idee waar je goed aan van die ooievaars en andere dingen voor buitenshuis kan komen? Kan je die huren of moet je die kopen en wat voor'n gevelversiering gebruiken jullie of hebben jullie gebruikt?
    Ken wel de ooievaar die tegen het raam aan is gevlogen en tegenwoordig van die mega luchtballon voorwerpen voor in de tuin maar zijn er nog mensen met andere leuke ideetjes?

19. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ja dat zoek ik ook nog..
    slingers heb ik wel het een en het ander gevonden

maar raamstickers en ooievaars zijn moeilijker te vinden

Deel Deze Pagina