kerstcadeaus ouders

Discussie in 'De lounge' gestart door hibiscusje, 13 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Wat geef jij je ouders cadeau voor kerst?
    Alle tips en inspiratie zijn welkom aangezien ik totaaaaaaal geen idee heb wat ik in godsnaam dit jaar weer moet kopen.

Ideeën voor cadeaus die voor beide zijn zijn ook welkom.
    stressed-woman-at-christmas.jpg

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.873
    113
    Met kerst niets (misschien mijn schoonmoeder van die geurstokjes van Rituals (al zie ik nu dat ze ook navulling verkopen...)). Mijn ouders hebben met Sinterklaas cadeautjes gehad (zoals Happy Socks in cadeaudoos en spullen voor hobby's (denk aan creatief bezig zijn en muziek maken)).

hibiscusje vindt dit leuk.
  3. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.586
    3.922
    113
    Vrouw
    Ik heb dit jaar een fotoalbum gemaakt op albelli
    Vorig jaar hadden we een boek met de mooiste autoritten in de Benelux (zowel ouders als schoonouders houden van ritjes met hun cabrio), waren ze heel blij mee en gebruiken ze ook echt
    Het jaar daarvoor hadden we een mand met allemaal dingetjes van oil and vinegair

4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha dat plaatje :roflmao:

Iertje81 en hibiscusje vinden dit leuk.
  5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.291
    28.452
    113
    Mijn ouders en grootouders krijgen bonbons twv 15 euro (zoiets)

Cadeautjes doen we verder alleen voor de kinderen.

Lintje en hibiscusje vinden dit leuk.
  6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hier voor de Sint cadeautjes:
    - Lego architect doos
    - Boek
    - Rituals
    - Aanvulling voor servies dat gespaard wordt
    - Thee
    - Koffie

7. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    977
    1.257
    93
    Vrouw
    Het laatste boek van meester Mark voor schoonmoeder en voor hun beide een Nvidia shield zodat alle problemen met hun tv verleden tijd zijn

8. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    wat lijkt me dat heerlijk !
    Hier is iets nooit goed genoeg, en dat maakt me rete onzeker. Ik loop dus al weken te stressen over cadeaus. Met als resultaat dat ik alleen voor mijn zoontje een shitload aan cadeaus heb maar ik voor de rest niks heb gekocht nog :o:

9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.291
    28.452
    113
    Dat lijkt me heel frustrerend en neemt ook helemaal het idee van kerst weg! :confused:

Ik zou het dan klein houden. Zonde om een smak geld uit te geven als het toch nooit goed genoeg is :|

10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.361
    10.314
    113
    Voor de hond van mij moeder hebben we wat lekkers. Eigenlijk verder ook niks. Misschien nog iets wat onze zoon kan maken. Badschuim van Rituals zo iets.

Met schoonfamilie zijn we gestopt met de cadeautjes, iedereen zat moeilijk te doen met wat ze moesten geven.
    Waarschijnlijk een kerststukje voor degene bij wie we het vieren. (Ja dan zijn we met 4 volwassenen:))

Iedereen neemt ook wat te eten mee. Bij wie het is wisselen we ook af. Die neemt het diner voor rekening, iemand de toetjes, de ander wat bij de koffie.
    Stuk makkelijker dan cadeautjes:D

11. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat het nooit goed genoeg is, is werkelijk alleen hun probleem, niet dat van jou.

Hier was dat vroeger precies eender, maar dat kwam door een zware depressie, dus voor zowel gever als ontvanger erg lastig.

hibiscusje en Ayla7000 vinden dit leuk.
  12. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    Gewoon een kado bon of geld in een leuke verpakking? Ik zou me zelf niet te moeilijk maken als ze zo veel eisend zijn.

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier krijgt alleen mijn ex schoonmoeder een cadeautje. Dit jaar zal ik het opsturen.

Ik maak altijd een pakketje met dingen die ze leuk vind.
    Lekker douchegel nagellakjes, der favoriete bonbons, kerstballen met de kinderfoto's. En bollen haakgaren. Mooi kerstlint er omheen en dikke prima.

14. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.535
    31.006
    113
    Vrouw
    Dit jaar geen idee.
    Voor schoonmoeder heb ik wel vaker een mooi sierraad gekocht
    Natuurstenen theelichthouders voor mijn moeder vielen ook in de smaak.
    Flesje drank (wijn of whisky)

Tegoedbon voor een uitje samen met hun (voor de zomer)

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Als toch niks goed genoeg is, maakt het ook niet uit wat je koopt :D dus hop toch gewoon een doos bonbons, een fles wijn of een donatie aan een goed doel ;) en klaar ermee. Zonde als je je loopt op te vreten.

16. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Hier krijgen ze van ons een kerstpakket. Ze zijn beide gepensioneerd en missen het krijgen van een pakket.
    Hierin zit een kookboek (ze houden beide van koken), een doosje bonbons, een luxe fles wasparfum, ik denk nog iets van Rituals, een tegoedbon voor een overnachting van kleinzoon.

owly en hibiscusje vinden dit leuk.
  17. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ja jullie hebben gelijk. T is alleen een diep geworteld iets waardoor ik het zelf dan ook niet goed genoeg vind.
    Wat natuurlijk onzin is dat weet ik ook.

heb hulp hiervoor hoor narcistische ouders en een 1e kleinkind heeft voor een hoop trammelant gezorgd maar ik ben op de goede weg.

18. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.784
    113
    Meestal komen zowel verjaardagen als sint/kerst uit op een boek. Ook hebben we weleens theaterkaartjes gegeven. Mijn ouders zitten een beetje in de categorie "ze hebben alles al".

19. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.177
    4.488
    113
    dit zou ik ook denken. als t toch niet goed is. zou ik er weinig tijd aan besteden en dan zou ik gaan voor de optie, donatie aan goed doel....:D en dan voor zowel schoonvader/moeder en eigen ouders.

geef je 10 kippen en een geit.....
    https://shop.oxfamnovib.nl/originele-cadeaus

geef ze een bosje bomen...
    https://www.wwf.nl/webshop/symbolische-cadeaus/bosje-bomen

of een leuke envelop, met helemaal niks.....
    https://niks.greenpeace.nl/?utm_source=website&utm_medium=referral&utm_campaign=niksp4&utm_content=contentblock

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Precies. Of als je toch iets fysieks wilt geven probeer je de wereldwinkel, de webshop van de vogelbescherming, de webshop van een museum.. dat past ook allemaal heel goed bij de kerstgedachte :)

Deel Deze Pagina