Wat geef jij je ouders cadeau voor kerst? Alle tips en inspiratie zijn welkom aangezien ik totaaaaaaal geen idee heb wat ik in godsnaam dit jaar weer moet kopen. Ideeën voor cadeaus die voor beide zijn zijn ook welkom.
Met kerst niets (misschien mijn schoonmoeder van die geurstokjes van Rituals (al zie ik nu dat ze ook navulling verkopen...)). Mijn ouders hebben met Sinterklaas cadeautjes gehad (zoals Happy Socks in cadeaudoos en spullen voor hobby's (denk aan creatief bezig zijn en muziek maken)).
Ik heb dit jaar een fotoalbum gemaakt op albelli Vorig jaar hadden we een boek met de mooiste autoritten in de Benelux (zowel ouders als schoonouders houden van ritjes met hun cabrio), waren ze heel blij mee en gebruiken ze ook echt Het jaar daarvoor hadden we een mand met allemaal dingetjes van oil and vinegair
Mijn ouders en grootouders krijgen bonbons twv 15 euro (zoiets) Cadeautjes doen we verder alleen voor de kinderen.
Hier voor de Sint cadeautjes: - Lego architect doos - Boek - Rituals - Aanvulling voor servies dat gespaard wordt - Thee - Koffie
Het laatste boek van meester Mark voor schoonmoeder en voor hun beide een Nvidia shield zodat alle problemen met hun tv verleden tijd zijn
wat lijkt me dat heerlijk ! Hier is iets nooit goed genoeg, en dat maakt me rete onzeker. Ik loop dus al weken te stressen over cadeaus. Met als resultaat dat ik alleen voor mijn zoontje een shitload aan cadeaus heb maar ik voor de rest niks heb gekocht nog
Dat lijkt me heel frustrerend en neemt ook helemaal het idee van kerst weg! Ik zou het dan klein houden. Zonde om een smak geld uit te geven als het toch nooit goed genoeg is
Voor de hond van mij moeder hebben we wat lekkers. Eigenlijk verder ook niks. Misschien nog iets wat onze zoon kan maken. Badschuim van Rituals zo iets. Met schoonfamilie zijn we gestopt met de cadeautjes, iedereen zat moeilijk te doen met wat ze moesten geven. Waarschijnlijk een kerststukje voor degene bij wie we het vieren. (Ja dan zijn we met 4 volwassenen) Iedereen neemt ook wat te eten mee. Bij wie het is wisselen we ook af. Die neemt het diner voor rekening, iemand de toetjes, de ander wat bij de koffie. Stuk makkelijker dan cadeautjes
Dat het nooit goed genoeg is, is werkelijk alleen hun probleem, niet dat van jou. Hier was dat vroeger precies eender, maar dat kwam door een zware depressie, dus voor zowel gever als ontvanger erg lastig.
Gewoon een kado bon of geld in een leuke verpakking? Ik zou me zelf niet te moeilijk maken als ze zo veel eisend zijn.
Hier krijgt alleen mijn ex schoonmoeder een cadeautje. Dit jaar zal ik het opsturen. Ik maak altijd een pakketje met dingen die ze leuk vind. Lekker douchegel nagellakjes, der favoriete bonbons, kerstballen met de kinderfoto's. En bollen haakgaren. Mooi kerstlint er omheen en dikke prima.
Dit jaar geen idee. Voor schoonmoeder heb ik wel vaker een mooi sierraad gekocht Natuurstenen theelichthouders voor mijn moeder vielen ook in de smaak. Flesje drank (wijn of whisky) Tegoedbon voor een uitje samen met hun (voor de zomer)
Als toch niks goed genoeg is, maakt het ook niet uit wat je koopt dus hop toch gewoon een doos bonbons, een fles wijn of een donatie aan een goed doel en klaar ermee. Zonde als je je loopt op te vreten.
Hier krijgen ze van ons een kerstpakket. Ze zijn beide gepensioneerd en missen het krijgen van een pakket. Hierin zit een kookboek (ze houden beide van koken), een doosje bonbons, een luxe fles wasparfum, ik denk nog iets van Rituals, een tegoedbon voor een overnachting van kleinzoon.
Ja jullie hebben gelijk. T is alleen een diep geworteld iets waardoor ik het zelf dan ook niet goed genoeg vind. Wat natuurlijk onzin is dat weet ik ook. heb hulp hiervoor hoor narcistische ouders en een 1e kleinkind heeft voor een hoop trammelant gezorgd maar ik ben op de goede weg.
Meestal komen zowel verjaardagen als sint/kerst uit op een boek. Ook hebben we weleens theaterkaartjes gegeven. Mijn ouders zitten een beetje in de categorie "ze hebben alles al".
dit zou ik ook denken. als t toch niet goed is. zou ik er weinig tijd aan besteden en dan zou ik gaan voor de optie, donatie aan goed doel.... en dan voor zowel schoonvader/moeder en eigen ouders. geef je 10 kippen en een geit..... https://shop.oxfamnovib.nl/originele-cadeaus geef ze een bosje bomen... https://www.wwf.nl/webshop/symbolische-cadeaus/bosje-bomen of een leuke envelop, met helemaal niks..... https://niks.greenpeace.nl/?utm_source=website&utm_medium=referral&utm_campaign=niksp4&utm_content=contentblock
Precies. Of als je toch iets fysieks wilt geven probeer je de wereldwinkel, de webshop van de vogelbescherming, de webshop van een museum.. dat past ook allemaal heel goed bij de kerstgedachte