Ik overal en nergens. Ik slaag altijd super goed bij Zara, Mango, Steps, Superstar, soms Vero Moda, Esprit. Online bij Asos ( mijn favoriet), Forever21, soms New Look. Ook bij Primark vind ik soms leuke dingen, maar dan kom ik meestal maar 1 keer per jaar, of zo( erg jammer dat ze geen online winkel hebben). Ik koop meestal tijdeloze kleding die lang meegaan, die combineer ik met een paar items die in de mode zijn. Als ik moet kiezen, dan is Zara mijn favoriete winkel. Dus waar koop je jouw kleding? Heb je een favoriete winkel?
ook overal en nergens maar oa vero moda en only, soms c en a. dit meestal voor bloesjes, vestjes, shirtjes of bv maxijurk. maar ik koop ook weer redelijk vaak iets van gaastra mc gregor of l argentina roses of avalon etc. dit wel in de sale of via marktplaats. meestal mn jeans, basic polos bloesjes of shirts en vesten. mn basis shirtjes zoals zwart, wit en donkerblauw haal ik bij zeeman. blijven echt goed verder koop ik soms in een winkel hier in de buurt die diverse merken heeft als gaastra, maison scotch etc. maar dit wel in de sale allemaal anders vind ik het te duur. heb wat dat betreft een dure smaak qua kleding helaas
Ik ook eigenlijk, zelfde winkels! Nu ik zwanger ben koop ik wat meer bij primark. Ziet er prima uit en kan het dan na mn zwangerschap weggooien.
Steps, h&m, We fashion, Only en Vera Moda. Bij Primark ben ik laatst ook heel goed geslaagd! En we gaan een paar keer per jaar naar Bataviastad, slagen we ook altijd wel goed!
H&M, Zara, Primark, Only/Veromoda, en voor mijn (maxi) jurken ga ik in Antwerpen naar bepaalde straten.
Nu maak je mij nieuwsgierig, ik houd erg veel van maxi jurken. Koop je ze bij boetiekjes of ketens? En Antwerpen is natuurlijk een geweldig stad om te shoppen, ze hebben toch wel andere kleding dan in NL.
Ik koop veel kleding bij de Bunker, dat is een winkel die allemaal merken verkoopt zoals Maison Scotch, Tommy Hilfiger etc. Verder kom ik ook vaak bij de Bijenkorf en Supertrash. Zara en forever 21 vind ik ook hele fijne winkels!!
Voornamelijk de abdijstraat in Antwerpen, very multi culti, heel gezellig, eettentjes, maar na een uurtje heb je het wel gehad hoor, beetje allemaal het zelfde, maar vaak (rond deze periode) prachtige maxi's. Ook nog een klein winkel centrum met h&m enzo.
In Hilversum toevallig ?? Ik koop eigenlijk overal en nergens moet ik eerlijk bekennen. Van goedkoop tot heel duur. Net wat voor budget ik heb of wat ik leuk vind.
Forever21, New Look, eBay, Primark. Heel soms H&M, maar vind het de laatste jaren niet meer echt wat.
Meestal bij de H en M, V en D, de bijenkorf, onbekende boetieks, of online bij de zalando of op een andere webshop als ik daar wat leuks zie. bikini's bestel ik vaak op nelly.com.
Bij We vooral soms H&M Regelmatig bij een wat duurdere zaak hier in de stad die dingen heeft als maison scotch enzo