Ik wil voor een verjaardag een verwenpakketje samenstellen. Tijdsvheift, kaas nootjes, vis chocolade.. Maar waar koop ik zo’n gouden papieren schaal bv? Bij de action of Blokker? Jullie snappen wel wat ik bedoel toch? Blokker en action zitten in twee dorpen verderop, 10 km fietsen dus te doen maar ga liever niet voor niets..
Hier heeft de jumbo ze altijd gevuld staan. Wellicht kun je er bij jou jumbo 1 overnemen? Zelf doe ik deze cadeautjes in cadeau tasjes of doos vd action.
En eventueel een stevig stuk karton die je inpakt, daar de spullen op en dan inpakken met doorzichtige folie?
Bij ons verkoopt de plus ze met spullen, misschien kun je daar 1 overnemen Meestal pak ik een stuk karton in met cadeaupapier als basis en plaats daar de rest op. Pak het daarna in folie.
Je kunt bij groenteboer of supermarkt vragen. Die verkopen ze als fruitmanden. Vaak kun je wel een kopen.
ik weet niet zo goed wat je bedoelt maar als ik een pakketje moet maken kijk ik altijd even bij de kringloop of ze niet iets leuks hebben waar ik het in kan doen. Schaal, dienblad... (als action niets heeft of geen optie is) . Xenos is misschien ook nog een optie.
ik pak eigenlijk altijd een stuk karton in met wat leuk cadeaupapier en gebruik dat dan als dienblad.
Best een goed idee om gewoon een stuk karton in te pakken. Nooit aan gedacht.. oud papier bak is net vanmorgen alleen geleegd Action of xenos ga ik misschien toch eerst even proberen… Dank!!