Pfff... en weg zijn ze...

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Twee van onze drie allerliefste, leukste en mooiste katten.
    Sinds miniNooNoo er is vertonen ze alledrie gedragsproblemen, we hebben er een therapeut bij gehad, honderden euro's aan uitgegeven, maar het ging niet meer. Ons huis ging meer en meer kapot en we waren geen van allen gelukkig met de situatie.

Net zijn ze opgehaald, onze allesjes. We hadden ze al 4 jaar, nooit gedacht dat het zover zou komen.
    NooNooman heeft het er moeilijker mee dan ik, één van de twee was echt zijn vriendje, zijn maatje, verlegen kroelie. En ik kan het niet zien, ik zie NooNooman verdrietig en ik zit daar nog harder om te janken dan om het afscheid van de katten.

Ik zal blij zijn als het de volgende morgen is... hopelijk zijn we dan iets vrolijker :(

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ah nee :( Heel veel sterkte! Verschrikkelijk als je afscheid moet nemen van je vriendjes...

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Thanx... ja, echt heel erg. We hebben er al veel om gehuild, vanaf het moment dat het besef kwam dat ze misschien wel weg moesten tot aan vanavond dus, dat het echt zover was. Doordat het zo lang heeft geduurd, is het wel iets minder pijnlijk, je kan je er een beetje op voorbereiden, maar toen ik ze weg zag lopen met die reismandjes, pfff...

Ik hoop zo dat ze kunnen aarden daar, hou mezelf maar voor dat katten flexibeler zijn dan wij en ik probeer ze geen menselijke gevoelens toe te dichten, maar jeetje, wat is dat moeilijk!

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Sterkte!!!!!

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

sterkte !

6. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Sterkte meis!!! :(

7. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    heel veel sterkte meid! is nooit leuk om je dieren weg te moeten doen, hopenlijk krijgen ze het naar hun zin dan word het voor jullie ook iets makkelijker...

dikke knuf

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow bah wat naar. Moet er niet aan denken mn beestjes weg te moeten doen. Sterkte meid!

9. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

sterkte meid ! het is niet fijn om de beestjes waar je zolang plezier en liefde van gehad hebt weg te moeten doen !

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

sterkte, ik kan er ook niet tegen als mijn man huilt, daar moet ik dan weer van huilen.
    idd zijn katten gelukkig heel flexiebel, de kat van mijn ouders(eigenlijk van mij) hebben we ook over genomen van iemand anders, ze wennen heel snel. maar ze vergeten hun oude baasjes niet als die op bezoek komen.

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh zou het ja, denemarkw? We hebben afgesproken dat we over een week of 2 op bezoek zullen gaan, als ze gewend zijn. Willen we ook zeker doen, ik ben erg benieuwd of er dan enige herkenning zal zijn.

Het vriendje van NooNooman is zo'n bange verlegen lieverd, het deed me wel heel goed om te zien dat hij de man en z'n dochter al een kopje gaf, al zat ie wel flink in de stress. Hopelijk geven ze 'm de kans, het zal echt dagen, zo niet een paar weken gaan duren voordat die op z'n gemak is. De andere kater niet, die heeft er volgens mij niet zo'n moeite mee, onze allemansvriend. Liet zich ook echt van z'n beste kant zien, hij pakte ze gelijk allemaal in, hihi!

Afgelopen weken hebben we echt geprobeerd om allerlei dingen te bedenken waardoor het misschien wat makkelijker zou worden, zoals niet meer zoveel haren in huis enzo. Gek genoeg maken de haren die de ene kat heeft achter gelaten tijdens z'n wasbak-sessie me nu heel verdrietig, ik wilde dat ie er nog was, wat kunnen mij die haren schelen.

Gelukkig kunnen we ons zelf recht aan kijken en zeggen dat we er álles aan hebben gedaan, uiteindelijk kies je voor het geluk van je huisdier en dit was echt de beste oplossing...

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Dat is denk ik toch wel de beste gedachte. Sterkte!

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    sterkte meis... wel herkenbaar hoor...
    wij hadden 1 kat die er zelf voor koos om weg te gaan, die kon er neit tegen dat hij zijn aandacht van mij moest delen met een baby... een andere kant werd helemaal gek... ging eten uit haar handen stelen en keihard buiten miauwen als wij weg waren. Ze moest zoveel aandacht hebben en dat ging niet...

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Herken maar oh zo je gevoel. Wij hebben 3 jaar geleden onze 4 leive poezenbeesten weg moeten doen ivm gezondheidsklachten van onze zoon. we hebben een jaar lang alles geprobeerd om het voor hem makkelijker te maken, de katten mochten op een gegeven moment zelfs naar buiten, maar ook dat werkte niet.
    Dan moet je het besluit nemen, ohw wat heb ik gejankt!!

Maar sinds de katten weg zijn is Quinn zijn gezondheid vooruit gegaan, maar neemt neit weg dat ik het verschrikkelijk vond.

een geluk 3 katten zitten bij mn schoonmoeder, dus zie ze nog regematig, maar blijft vreemd

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat erg voor jullie. sterkte

16. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ja hoor, als het vorige baasje nu nog op bezoek komt(is een kennis) dan is er echt wel herkenning, soms gaat hij naast haar liggen en 1 keer zelfs op schoot, nou en dat doe ie echt niet snel hoor. (is door de gene die op de kat zou passen toen zij weg was mishandeld, is nu nog steeds vrij bang, oja en een oude mopper pot hihi)

ik denk niet dat het morgen makkelijker wordt..... de komende weken ook niet (nu nog ga 16jr mis ik onze hond) maar je hebt wel het beste gekozen, niet alleen voor jullie maar zeker voor de katten, rust in huis, en zo te horen was er al een klik met de nieuwe baasjes. dat is erg fijn. (ik vind het al zo erg als ik die van ons bij de da moet achter laten)

17. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ach lieverd, wat verschrikkelijk voor jullie! Heel veel sterkte en dikke knuffel!

18. zohra

zohra Niet meer actief

ach veel sterkte
    beter dan dat je kat binnen 3 uur dood gaat wat mij vandaag is overkomen, sorry voor m,n egobericht.

19. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Oh wat een vervelend! Net of je hart uit elkaar wordt gerukt, over een paar dagen gaat het steeds beter maar het gemis blijft... sterkte!!!

20. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    He bah.. ik moet er ook niet bij nadenken.
    Ik heb ook een kat die gedragsproblemen vertoont.
    Nu ging het al 2 weken goed.. En vanmorgen lag er ineens weer een vers plasje... :(

Deel Deze Pagina