Lounge staat vol topics die er niet horen

Discussion in 'Over deze site' started by bosi333, Aug 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Gisteren heb ik een aantal topics gemeld die verkeerd staan en horen bij gezin.

Natuurlijk hebben modjes een leven naast ZP...dat snap ik.

Vroeg me af of ze nog verplaatst worden

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Het valt me ook weer op de laatste tijd. En als ik het zie meld ik het en worden ze ook wel verplaatst.
    Wordt er een beetje moe van dat leden die hier al jaren zitten hun topics niet op de juiste plek openen. Aan de andere kant als je hier niet dagelijks zit heb je misschien niet door dat er nu een apart gezin gedeelte is.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Viel me ook op..

Kan de gezin-lounge niet gewoon onder de gewone lounge?

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Heel topics idd

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ze moeten gewoon een strafpuntensysteem inbouwen. Afhankelijk van het soort overtreding ken je strafpunten toe en waarschuw je de persoon. Bij een bepaald aantal punten bannen.
    Dat lijkt mij de beste manier. Ik meld me af en toe ook suf en het lijkt alsof er niks mee gedaan wordt.

6. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    dit viel mij inderdaad ook al op

sommige die gooien gewoon al hun topics hup in de lounge

7. Logan

Logan Niet meer actief

Goed idee. Ik word er zo moe van!

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

dit vind ik een goeie!

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Het viel mij gisteren ook al op. Vervelend dat Beheer zo laat reageert.

10. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik meld ook regelmatig topics. Ik erger me voornamelijk aan alle baby-kind gerelateerde topics in de Lounge!

Ik ben voor een strafpuntensysteem. Sommigen trekken zich nergens iets van aan en gooien het gewoon op de plek waar het topic het meest gelezen zal worden, ongeacht of het er nou hoort of niet.:x

11. Ik erger me eraan dat het onder mama en gezin moet, en dat dit dan ergens helemaal onderaan staat, waardoor er amper op gereageerd word. Dan vind ik het niet raar dat mensen uit frustratie op een gegeven moment maar weer in de lounge gaan posten. Dan wordt het tenminste gelezen en word er ook op gereageerd.

Het beheer is gewoon enorm laks, er word nu al meer dan een jaar over geklaagd, maar er wordt niks aan gedaan.

12. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Dat vind ik wel een beetje ver gaan eigenlijk! Beetje overdreven voor zoiets.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Qat vreselijk overdreven...we zitten niet op school hoor;)

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit inderdaad. Je scrollt je een ongeluk om daar te komen; laat staan dat het sowieso gelezen wordt. Dat kinderen-ontwijken-gedrag vind ik nog steeds niet passend hier. Ik vind het niet normaal dat je onderaan de pagina moet gaan staan voor je het over je kinderen mag hebben. Gooi wat mij betreft de kinderloze lounge daar maar heen, dan ruilen we; dan is het probleem opgelost ;)

15. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Hier ben ik het helemaal mee eens

16. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Daar zit wel wat in eigenlijk!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Helemaal mee eens ;)

18. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ja dat zou zeker een goede oplossing kunnen zijn.

De lounge gezin verplaatsen naar boven.

19. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Strafpunten?
    Nee, dat vind ik niks. Misschien als hier een goed werkend beheer zou zitten die continu aanwezig was, of tientallen modjes erbij.
    Maar ik merk dat het ene topic wel verplaatst wordt, terwijl het andere er gewoon weken mag blijven staan of nog steeds ergens in de lounge staat, hetzij een paar pagina's verder.
    Dat is niet eerlijk.

Bovendien vind ik de beoordeling of het er wel of niet hoort ook niet altijd goed.

Het omhoog zetten van de mamalounge is al zó vaak genoemd. Ze zeggen dat ze er naar gaan kijken, wanneer de nieuwe site er is.
    Ik geloof er niet zoveel van, maar we zullen zien.
    Ik weet niet meer wie het was, maar er was een tijdje iemand die nogal tegen het beheer inging en die werd opeens geblokkeerd. Ben alleen de naam even kwijt.
    Laten we dus maar gewoon netjes afwachten;)

20. tuc

tuc Niet meer actief

ik ben het helemaal met je eens. Het is een zwangerschapspagina en de kindertopics staan ergens weggestopt

Share This Page