Gisteren heb ik een aantal topics gemeld die verkeerd staan en horen bij gezin. Natuurlijk hebben modjes een leven naast ZP...dat snap ik. Vroeg me af of ze nog verplaatst worden
Het valt me ook weer op de laatste tijd. En als ik het zie meld ik het en worden ze ook wel verplaatst. Wordt er een beetje moe van dat leden die hier al jaren zitten hun topics niet op de juiste plek openen. Aan de andere kant als je hier niet dagelijks zit heb je misschien niet door dat er nu een apart gezin gedeelte is.
Ze moeten gewoon een strafpuntensysteem inbouwen. Afhankelijk van het soort overtreding ken je strafpunten toe en waarschuw je de persoon. Bij een bepaald aantal punten bannen. Dat lijkt mij de beste manier. Ik meld me af en toe ook suf en het lijkt alsof er niks mee gedaan wordt.
Ik meld ook regelmatig topics. Ik erger me voornamelijk aan alle baby-kind gerelateerde topics in de Lounge! Ik ben voor een strafpuntensysteem. Sommigen trekken zich nergens iets van aan en gooien het gewoon op de plek waar het topic het meest gelezen zal worden, ongeacht of het er nou hoort of niet.:x
Ik erger me eraan dat het onder mama en gezin moet, en dat dit dan ergens helemaal onderaan staat, waardoor er amper op gereageerd word. Dan vind ik het niet raar dat mensen uit frustratie op een gegeven moment maar weer in de lounge gaan posten. Dan wordt het tenminste gelezen en word er ook op gereageerd. Het beheer is gewoon enorm laks, er word nu al meer dan een jaar over geklaagd, maar er wordt niks aan gedaan.
Dit inderdaad. Je scrollt je een ongeluk om daar te komen; laat staan dat het sowieso gelezen wordt. Dat kinderen-ontwijken-gedrag vind ik nog steeds niet passend hier. Ik vind het niet normaal dat je onderaan de pagina moet gaan staan voor je het over je kinderen mag hebben. Gooi wat mij betreft de kinderloze lounge daar maar heen, dan ruilen we; dan is het probleem opgelost
Strafpunten? Nee, dat vind ik niks. Misschien als hier een goed werkend beheer zou zitten die continu aanwezig was, of tientallen modjes erbij. Maar ik merk dat het ene topic wel verplaatst wordt, terwijl het andere er gewoon weken mag blijven staan of nog steeds ergens in de lounge staat, hetzij een paar pagina's verder. Dat is niet eerlijk. Bovendien vind ik de beoordeling of het er wel of niet hoort ook niet altijd goed. Het omhoog zetten van de mamalounge is al zó vaak genoemd. Ze zeggen dat ze er naar gaan kijken, wanneer de nieuwe site er is. Ik geloof er niet zoveel van, maar we zullen zien. Ik weet niet meer wie het was, maar er was een tijdje iemand die nogal tegen het beheer inging en die werd opeens geblokkeerd. Ben alleen de naam even kwijt. Laten we dus maar gewoon netjes afwachten
ik ben het helemaal met je eens. Het is een zwangerschapspagina en de kindertopics staan ergens weggestopt