Wie kent dit boek en heeft het wel eens gelezen? Ik werd er vandaag op gewezen dat dit een mooi boek is en gaat over het verwerken van een miskraam. Was benieuwd of het de moeite waard is, want zoveel boeken zijn er niet over het meemaken van een miskraam... Groetjes Melisa
Toevallig heb ik het net uit. Ik vond het persoonlijk niet zo heel geweldig. Er stonden wel een paar stukjes in die me aanspraken, en het is ook fijn om te lezen hoe anderen hun miskraam/vroeggeboorte beleefd hebben. Maar voor mij is het miskraam nummer 4 en daar gaat het boek niet over. Het beschrijft meer het gevoel over een vroeggeboorte of 1 miskraam en niet hoe het is om keer op keer teleurgesteld te worden. Het bevat wel wat interessante medische info, voor het geval je daar nog niet veel over weet en toch interesse in hebt. Mijn eindconclusie: is dit je eerste miskraam dan is het waarschijnlijk best een fijn boek om te lezen, heb je al meerdere miskramen gehad en al veel op internet gelezen, dan voegt dit boek niet zo heel veel toe. Maar goed, dat is mijn mening...
Thanks voor je reactie. Misschien dan maar een keer lenen van iemand ipv kopen? Ik geloof dat ik inmiddels al een hoop weet...
Ja ik heb het ook uit de bib gehaald. Er staan trouwens best veel boeken hoor, er is ook net een nieuwe roman uit: Uit verwachting waar ik goede verhalen over hoor...