Met welke webwinkel hebben jullie goede ervaringen wat betreft hoeveelheid verschillende merken en retourneren? Veel webwinkels vragen en hoge verzendkosten en je draait dan ook nog voor de kosten van het retourneren op, als dan niets goed is, vind ik dat zonde. Als ze veel keus hebben, is die kans natuurlijk wat kleiner.
Ik ben zelf altijd heel blij met Wehkamp.. Hebben verschillende merken (nu trouwens aanbiedingen voor de lingerie!).. En bezorgen en ophalen is in tijdvak af te spreken, retouren kost niks.. Ideaal.. Je herinnert me eraan dat ik zelf ook nog nieuwe voedingsbh's nodig heb dus ben nu aan het bestellen haha
Ze hebben vooral noppies zie ik en ze gaan maar tot cup E. Heel misschien zijn die groot genoeg, maar ben van de week in een winkel geweest en kwam toch echt thuis met een 75F , dat had ik er misschien bij moeten vertellen. Bij mijn eerste vond ik trouwens bij het voeden alleen de bhs met A frame fijn en ook de bh met beugel heb ik niet meer gedragen (hoewel je nu ook bhs met flexibele beugel hebt, die wil ik evt wel proberen). Noppies weet ik nog wel een winkel voor waar ik ze kan passen, maar toch bedankt. Ik weet het, heel veeleisend ben ik . Ik heb vooral interesse in de merken Freya, Hotmilk, Cake lingerie en Cache Coeur. De cups moeten ook meerekken, want nu ben ik nog zwanger en tijdens het voeden schelen mijn borsten behoorlijk qua grootte voir en na het voeden.
Ik vind die voedingsbh's allemaal helemaal niks. Ben aan huis gebonden dus moet het ook hebben van online shoppen en dat vind ik erg lastig omdat ik niet goed (meer) weet welke maat ik nu moet hebben. In ieder geval zag ik bij h&m ook wat bh's. Ik vroeg me trouwens af of je ook kunt volstaan met zwangerschapshemdjes. Daar zit ook wel iets van ondersteuning in maar zit veel zachter. Of is dat onhandig?
Voor s nachts en je kraamtijd prima. Voor erna ligt aan de grootte en stevigheid van je borsten. Die van mij zijn dus nu al van een B naar een E/F gegaan, dus hebben wel wat steun nodig. Ik ga idd wel wat van die hemdjes inslaan voor s nachts, want heb bij mijn eerste vrij lang met bh moeten slapen vanwege het lekken, dan zijn die hemdjes wel fijner denk ik.
Ik heb toevallig net een bh binnen van esprit. Was in de aanbieding en super erg mooi. Gewoon een echte bh, vrouwelijk enz maar wel voedings! De maat valt precies zoals de BH maat die ik altijd heb! Ben super blij met deze BH. Er is niet veel keus bij esprit maar ik wilde graag een mooie, met beugel en voorgevormd en deze voldeed aan alle eisen!
De meeste van mijn normale bhs zijn van esprit. Hun voedingsbhs zien er idd hetzelfde uit, maar ik vind een harde beugel etc niet fijn met voeden. Ze gaan trouwens ook maar tot E, maar misschien probeer ik er wel eentje aangezien ik best regelmatig bestellingen bij esprit doe en je daar maar 95 ct kwijt bent aan verzendkosten en gratis kunt retourneren.
Toevallig van de week naar zitten kijken, ik ga denk een en ander bij bellyfashion bestellen... Misschien dat ik er eerst wel heen rijdt, zit hier 25 minuten vandaan, dan kan ik wat merken proberen en later via internet bijbestellen...
Noppies zelf heeft een webshop en ook bij zalando en de prenatal webshop verkopen ze noppies. De Honolulu bh van dit merk gaat tot cup G. Ik heb nu 75G met een brede cup en die Honolulu zit echt comfortabel. Bij zalando kun je meerdere maten bestellen zonder verzendkosten en ook kosteloos retourneren. Bij de andere twee webshops weet ik dat niet maar bij prenatal kun je het ook naar de winkel laten sturen en het door iemand laten ophalen (en evt weer terugbrengen). Dan betaal je geen verzendkosten.
De noppies hebben bijna allemaal een beugel en geen A frame, precies wat ik niet zoek dus... Ik kom regelmatig in een plaats waar een noppies winkel zit, die probeer ik daar. Bij zalando heb ik laatst wel een hele selectie bhs besteld, maar allemaal teruggestuurd, die zaten geen van allen goed, ik vind het echt lastig om goed passende bhs te vinden nu. Ik heb dus een anita bh met A frame gevonden die wel goed zit, maar de meeste anita's zijn ook zonder A frame en dat vond ik bij mijn eerste echt niet fijn bij het voeden. Bij een A frame blijft je borst in model als je de cup opent, terwijl er anders alleen stof aan de buitenkant zit en je borst dus naar binnen gedrukt wordt, dat vond ik irritant bij het aanleggen. Het liefst ga ik gewoon passen in een winkel, maar behalve de noppies winkel en een lingerie zaak waar ik die ene bh heb gevonden, zit hier niets waar ze de eerder genoemde merken hebben (of te goed verstopt). Wel bedankt voor het meedenken . Waarschijnlijk ga ik bij een paar verschillende online winkels waar ze wel de freya, hotmilk en cake lingerie bhs verkopen bestellen (kan geen winkel vinden die al deze merken verkoopt). Weet iemand van deze merken hoe ze vallen qua omvang? Ik heb meestal 75 nodig, maar als de omvang krap valt soms 80.
Ik heb zelf goede ervaringen met Nursing Bras - FREE UK Delivery en D+ Bras, Lingerie and Swimwear from £7.95 - Brastop. Beide Engelse webshops, dus wel even omrekenen van ponden naar euro's. Veel meer keuze dan in de Nederlandse webshops, leukere bh's en een flink prijsverschil. Zeker met bh's in de aanbieding was het prijsverschil zo groot dat ik de gok wel durfde te nemen. Ik heb een paar bh's van Cake en Hotmilk voor rond de 16 pond gekocht, toch een stuk prettiger dan de prijzen in de Nederlandse webshops. Bij nursingbra-shop zijn de verzendkosten naar Nederland maar 1 pond, valt genoeg mee dus en je kunt er zoeken op type, dus ook a-frame. Je kan ook eerst bij Nederlandse webshops wat verschillende maten proberen en dan terugsturen natuurlijk. Passen in de winkel zou sowieso het fijnste zijn, maar helaas heb ik nog geen winkel gevonden met een goed assortiment voedingsbh's (h&m vond ik niks, Noppies zat niet lekker en bij de Prenatal was het assortiment ook niet om over naar huis te schrijven). Voor de omvang zou ik niet ruimer gaan zitten, voedingsbh's hebben vaak al 6 rijen haakjes waarmee ze een stuk ruimer kunnen worden gezet. De bh's die ik heb vind ik heel normaal vallen, niet extra strak of ruim.