Nou ik is mijn zoontje vandaag voor het eerst naar school gegaan en heeft een luizenzak meegekregen. Hij is simpel blauw en je moest zijn naam er op schrijven. Nou mocht ik de zak ook opleuken en dat wil ik ook graag maar heb geen idee hoe? Stickers blijven natuurlijk niet zitten. Heb al gedacht aan strijkfiguren ofzo maar kan via google zo gauw niets vinden. Hebben jullie een idee??
Hmm van die viltfiguurtjes? en dan met 2 kleine steekjes in het midden even vast zetten? bedenk me net dat wij er ook eentje "nodig hebben". het is niet verplicht.. maar die 1,50 die het kost op school weegt niet op tegen de ellende als je die beesten moet verdelgen.
Hier is het gebruik wel verplicht! En wij hebben de zak gewoon gekregen. Wel goed idee. Nou kijken waar ik viltfiguurtjes kan vinden in de vorm van bijv een dino!?
hobbyzaak? of gewoon een lapje vilt kopen en dan zelf met papier een dino overtrekken en met behulp van dat stukje papier een dino uitknippen van vilt? mja hier kosten ze 1,50.. nouja vind ik overkomelijk ooit 1x zelf hoofdluis gehad en ik bleek ontzettend allergisch voor die chemicaliën die je toen in je haar moest smeren ben er 3 weken zo ziek als een hond van geweest (en daarna nog week of 2 voor ik er weer een klein beetje normaal uit zag.. maar die 3 weken lag ik stokstijf in bed want elke gedachte aan beweging jeukte al.. laat staan daadwerkelijk bewegen) dus dat hoef ik niet zo nodig een 2e keer.. hoe vaak ze ook zeggen dat het spul nu veel vriendelijker is... ik probeer het liever niet uit. en heb nog steeds behoorlijk lang haar (en vorige keer was ik ook al volwassen.. kreeg het van collega met kids waarschijnlijk) dus geen enkel risico hier
De vorige zak (die ik later verbrand heb met het strijkijzer) had ik opgeleukt met strijkplaatjes en een stoffen lint aan de zijkant, de tweede is opgeleukt met leuke cars=buttons (ACTION) en twee strijkplaatjes. Mijn zoontje vind deze met de buttons erg leuk en voor mij valt ie lekker op tussen de rest...