innestelingsbloeding of menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lein1980, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lein1980

lein1980 Lid

22 jul 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

wij proberen al jaren zwanger te worden. Na 4 mislukte icsi's hebben we de laatste poging even in de koelkast gezet. Maar een meisje blijft hopen dat het misschien toch nog eens vanzelf gebeurd.. ik had op 30 juni mijn eisprong en op 8 juli begon het bloedverlies ( mijn cyclus is 25 dagen en zou de 14de ongesteld moeten worden). Ik zit inmiddels op dag 5 met bloedverlies maar dit is bij lange na niet zoals mijn normale menstruatie ( die altijd heel erg is en heel veel stolsels, sorry ) . Nu verlies ik bruinig en soms rood bloed. Het is wel meer geworden en ik heb een test gedaan 2 dagen geleden en die was negatief. Zijn er meer vrouwen die dit mee hebben gemaakt dan de menstruatie ineens 1 week eerder ongesteld zijn geworden?

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Het kan afwijken van je normale cyclus door allerhande redenen. bij mij is het ooit 2 dagen korter geweest en een week langer, een week eerder heb ik persoonlijk niet meegemaakt maar je vind er veel over op Internet. zelfs anderhalve week eerder.
    ik hoop voor je dat het de innesteling is maar ga er nog niet vanuit, vooral met een negatieve test, anders maak je jezelf dadelijk blij met iets wat niet is :(

succes!

3. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    781
    113
    Ik heb gehad dat ik ineens 5 dagen te vroeg ongesteld werd (dacht ik), maar dat dit maar niet doorzette, en ineens weer ophield na een dag of 4. Was alleen bruinverlies. Na drie dagen deed ik een test, negatief. Toen kon ik het een beetje loslaten. Twee dagen daarna hield het bruinverlies ineens op, en nog twee dagen later testte ik positief. Ik verloor toen geen helderrood bloed, maar alleen bruin. Het was duidelijk veel minder dan bij een normale menstruatie, en ik wachtte steeds maar tot het door zou zetten (vandaar die 1e test, ik werd gek van onzekerheid).

Maar, een maand eerder overkwam me precies hetzelfde qua bruinverlies, en toen werd ik toch gewoon ongesteld na een aantal dagen. Dus ik duim voor je, maar ga er niet vanuit na die negatieve test. Veel succes!

Deel Deze Pagina