Ik zou gaan voor Raf. Heb wel bij beide namen dat het niet helemaal af is (Rafael Wesley) maar Raf vind ik dan het leukst.
Raf dan maar, hoewel het absoluut niet mijn smaak is. Het klinkt als afkorting van Rafael, niet als een complete naam. Wes lijkt een afkorting van Wesly, wat ik echt een ordi naam vind.
Ipv Wess zou ik gewoon voor Wes gaan. Die extra s voegt niks toe. Dit vind ik trouwens bij Raf ook maar die naam vind ik sowieso niet mooi, te harde klank.
Mee eens, Ravi, Rafael, desnoods Raf, maar bij Wes moet ik alleen aan Wesley denken, zou mijn keuze nooit zijn. Wessel vind ik dan weer wel leuk.
Beiden klinken als afgekorte namen.. Maar als ik dan moet kiezen, ga ik voor Raf en dan dus met enkele 'f'.
Die namen klinken alsof Sylvie en Yolanthe het over hun (ex)-mannen hebben. Niet mijn smaak. Maar als ik moest kiezen, dan Raf. Zonder dubbele letter, want dat staat een beetje dommig.
100% Wess! Leuke naam, net als Wessel Raf/Raff klinkt en rijmt niet alleen op onaf, maar is het ook En klinkt ook hard. Ravi is dan beter.