Welk achterzitje op een Gazelle Miss Grace?

Discussion in 'De lounge' started by Amethist, Jan 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb dus een Gazelle Miss Grace. Ik ben er nog steeds erg blij mee, maar wat wel kak is, is dat het achterzitje van Bobike eigenlijk niet goed past. Het zit té dicht op mijn zadel waardoor mijn dochter eigenlijk niet goed kan zitten. Hij is bevestigd met een zadelbuisbeugel.

Ik vraag me af of er zitjes zijn/een zitje is die beter passen/past wanneer een Bobike te dicht op het zadel zit. Iemand ervaring?

2. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Kan de bagagedrager niet naar achteren versteld worden? dit kan nl. wel bij de Gazelle Bloom.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik heb 1 van GMG voor achterop en een zadel voor. De GMG heb ik er meestal af, omdat dochter voor zitten leuker vind.
    Maar met GMG is er genoeg ruimte.

GMG achter zitje 911 zwart

4. Amethist

@ Marlous: Nee, er kan niks aangepast oid worden.

@ Lovely: Zo'n soort zitje vind ik voor mijn dochter nog niet geschikt. Ik zoek echt een stoeltje waar ze in zit.

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Een yepp stoeltje past! Ik heb ook de miss grace en een yepp stoeltje achterop.

6. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

Feb 1, 2008
    234
    0
    0
    Ik heb ook de miss grace, met een bobike maxi stoeltje achter. Past perfect!...

7. Amethist

Maar heb jij dan niet dat het stoeltje erg dicht op je zadel zit? Hij zit bij mij zo dicht op mijn zadel dat mijn dochter echt met haar knieën mijn zadel raakt. Ik kan de beugel niet anders of hoger bevestigen om mijn zadelbuis, aangezien dan mijn zadel omhoog zou moeten en ik niet meer bij de grond kan met mijn voet.

8. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

Feb 1, 2008
    234
    0
    0
    Ik ben dan denk ik een stuk langer, heb een 59 inch fiets en het zadel hoger waarschijnlijk. Zal morgen wel ff een fotootje voor je maken.

9. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Er bestaan volgens mij ook verlengstukken die je tussen de stang en het zitje plaatst.

10. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb ook de miss Grace en moest een Yepp stoeltje omdat het anders niet paste
    heb zelfs een ander zadel erop tijdelijk omdat ik een electro heb paste dat helemaal niet meer

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Yepp stoeltje :)

12. Amethist

Ah, ok, een Yepp-stoeltje zou dus beter moeten passen?

Hebben jullie misschien een foto van hoe die dan zit? Ik wil namelijk even zeker weten dat het niet gewoon komt omdat mijn zadel redelijk laag staat en dat daarom de beugel (net zoals nu bij mijn Bobike-zitje) niet verder omhoog kan waardoor het zitje dus dicht op mijn zadel komt.

Share This Page