Hallo meiden, wat zijn allemaal de kwaaltjes van tandjes die doorkomen? Ik zie niks bij Luca,maar de laatste daagjes, slaapt ie iets meer overdag. Is lastig met eten. vandaag bv, vanmorgen van 240cc fles heeft ie 160cc op gedronken. Na zijn papje, (niet hele fles) krijgt hij restang gewoon voeding in fles. de fles hoefde hij niet. Bijt graag op alles, laatste 2 dagen flink op zijn duimpje.Bijtring is ook lekker ook de harde kant. Fruithap hoefde hij niet, wel 50 cc water, nog blijven mieren. Een halve liga gegeven. Nou dat was smullen en bijten erna weer water. water is lekker koud natuurlijk, denk dat dat het aangename is. eten rond 16.30 uur ging goed, gelukkig wat voeding erachteraan. Maar rond 19.30 uur,bleef iets terug komen.niet veel hoor. Opa en oma de fles gegeven, maar niks hoefde hij, wel water.Bleef huilen, was ook kapot en toch best veel geslapen voor hem zijn doen.Ze hadden zijn helmpje afgezet, maar hij bleef huilen. Zo een heel verhaal. wat denken jullie? misschien toch tandjes? ik zie echt niks, lijkt iets harde beneden,maar zeker weten.....geen idee. morgen zal hij zeker veel slapen, we gaan de 1ste keer babyzwemmen groetjes
bij tandjes zie je vaak 2 streepjes beneden, beetje witglazig van kleur. je voelt ze dan ook een beetje. soms zie je ook wel eens dat de boventanden eerst door komen.
hallo dit zijn de kwaaltjes waar je kindje last van zou (kunnen) hebben. Als je baby 5 tot 6 maanden oud is, komen zijn eerste tandjes tevoorschijn. Het zou kunnen dat je baby daar helemaal geen last van heeft, maar meestal zorgen de doorkomende tandjes er echter voor dat hij zeurderig, huilerig en rusteloos wordt. Je kindje slaapt dan slecht en heeft last van pijn, kwijlen, diarree, luieruitslag en koorts. Zodra het tandje is doorgebroken, verdwijnen de klachten weer. heb het even via internet voor je opgezocht, Zodat je alle mogelijke kwaaltjes weet! groetjes
Esmee kwijlt ook sinds een paar dagen gigantisch! Ook stopt ze de hele tijd haar hele vuist in haar mond om daar op te kauwen! Ik kan nog niks zien in haar mondje... Ze slaapt trouwens ook erg veel de laatste tijd!