Het is toch zo dat als je zelf zwanger bent dat je overal zwangeren ziet, omdat je dan meer erop let. nou ik ken echt zoveel mensen uit mijn directe vriendengroep en omgeving die zwanger zijn of net bevallen zijn. april 07 vriendin van me bevallen] mei 07 ikzelf bevallen juni 07 twee vriendinnen bevallen augustus oude buurmeisje bevallen september twee vriendinnen bevallen november 1 vriendin bevallen en in januari verwacht ik nog 4 meiden die moeten bevallen gewoon 12 meiden binnen 3 kwartjaar..,
helemaal niemand, Volgend jaar komt er een meisje of jongetje erbij.. Het zal bij mij wel aan de leeftijd liggen
hier ook maar wel verspreid over twee jaar... 2006 4, 2007 4 2008 iig al 2 maar daar kan nog meer bijkomen natuurlijk...
Heel veel! Op mijn werk waren we met z'n 3-en zwanger. 1 bevallen in juli en 1 in augustus Verder mijn beste vriendin (ook wel Mowtom) is bevallen op 28 augustus op 20 september zijn goede vrienden van ons ook bevallen van een zoon. Zus van een vriendin van mij is begin augustus bevallen en nu is ze zelf zwanger en is in maart uitgerekent De buurvrouw is 2 weken geleden bevallen van een zoon Achterneef van mijn man verwacht ook in maart hun eerste kleine Andere vrienden van ons verwachten in april een een kleine En het allerbelangrijkste voor mij op dit moment is dat Jasmijn er een neefje of nichtje bij krijgt, want mijn zus is zwanger van haar tweede. Al met al zijn er toch nog aardig wat mensen in mijn omgeving zwanger of zijn bevallen.
afgelopen jaar zijn 3 nichtjes bevallen van een dochter. mijn neef kreeg in september een zoon. 2 oude klasgenoten kortgeleden moeder geworden. ikzelf ben bevallen in sept. verder 2 vriendinnen zwanger en me buurvrouw heeft een dochter gekregen deze maand. dus 10 en ben er vast wat vergeten. o vergeet er inderdaad een 2 vrienden/collegas van me vriend worden vader
Februari is mijn neefje bevallen Maart is een vriendin bevallen April is een vriendin bevallen Mei is iemand bevallen die ik ken Augustus ben ik bevallen September is een vriendin bevallen En ik verwacht ik Maart en Mei nog 2 meiden die gaan bevallen. Word een gezellige boel dus. ALLEEEN MAAR JONGETJES.. Er word gevochten later om onze meid
Bevallen: januari 2007: collega maart 2007: ikzelf! maart 2007: vriendin augustus 2007: vriendin september 2007: vriendin november 2007: vriendin Zwanger en uitgeteld in: januari 2008: collega juni 2008: vriendin
ik ben bevallen op 14 juni 2007 mijn zusje op 31 juli 2007 vriendin van mij 24 augustus 2006 vriendin van mij is nu zwanger en in maart uitgerekent. 1 vriendin zou vorige weekend ongie moeten worden maar nog steeds niks. de vrouw van mijn neef moet nog 3 weekjes buurvrouw vorige week bevallen. 3 oud collega's zijn ook in maart ,en 2 in juni bevallen. 1 oud collega is volgende week uitgerekend. ow ja de buurvrouw van mijn beste vriendin is in augustus bevallen. volgens mij heb ik nu iedereen gehad haha.. echte babyboom hier. liefs
10 in een jaar! schoonzus (jongen) stiefzus (jongen) ik (jongen) buurvrouw (jongen) stiefzus (meisje) oud-collega (jongen) vriendin (jongen) broer (jongen) collega (jongen) collega (meisje) behoorlijke familie uitbreiding dus! En heeeel veeel jongens! O en hier in de straat en 1 straat verderop zijn er ook nog 3 geboren(maar die ken ik verder niet!) Ware babyboom dus! kus miek
Vorig jaar 8 collega's! Dit jaar 2 vriendinnen, 1 collega 2 vriendinnen nu zwanger de verwachting is dat de komende jaren het er nog wel meer worden (hopelijk zit ik daar zelf dan ook weer bij )
ik ken er ook maar 1. mijn schoonzusje, zij is 2 weken voor mij bevallen. zij op 9 juli en ik op 23 juli.
Ik was de 1e. 1 is er 4 maanden geleden bevallen. Nu is er net 1 bevallen. 1 staat op springen. En 2 die begin volgend jaar zijn uitgerekend. En dan nog 2 waarvan we weten dat die bezig zijn.
ik denk een stuk of 3! maar ja ik ben ook nog wel jong! de meeste meiden zijn nog met andere dingen bezig!
Uhmm... Februari: mijn beste vriendin Mei: ikzelf oktober: vriendin November: vriendin Wat nog moet komen: Februari 08, buurmeisje Valt best wel mee. Ze zijn meer bezig met zwanger worden!