Nu 3 dagen overtijd. Weet dat dat niks zegt en voor mijn gevoel word ik elk moment ongesteld. Toch gister twee testen gehaald die gister negatief was. Dus ik dacht ik gebruik de tweede morgenochtend (nu), dus ik vanmorgen blij dat ik nog niet ongesteld ben geworden en over dat ding heen geplast. Maar.... Blijft het controlevenster wit! Niet goed gelukt dus. Word daar nu wel een beetje gek van. Eerst negatief, toen na een paar uur een licht streepje, toen weet negatief en nu niet goed. Straks maar weer testen halen. Iemand ervaring mee?
Hoi, Wat is dat frustrerend, hè! Ben je wel altijd heel regelmatig? Ik in ieder geval wel en voordat ik wist dat ik niet natuurlijk zwanger kon worden had ik al voor mijn menstruatie testen in huis. Maar iedere keer die teleurstelling en weggegooid geld. Na een maand of vier besloot ik gewoon niet meer te testen en te wachten tot ik echt goed over tijd zou zijn. Ik ben in dat jaar 2x flink overtijd geweest, zeg 7 tot 10 dagen, maar toen nog steeds omo wit. Toen haatte ik die testen echt. Waarom ik overtijd was zal ik nooit weten, ik kon in ieder geval zeker niet zwanger zijn (weet ik nu). Misschien toch, hoe moeilijk ook, nog een dag of 2 wachten. Als de test dan nog steeds negatief is, dan is een zwangerschap bijna zeker uitgesloten. Maar ik hoop natuurlijk heel erg voor je dat het wel raak is en dat je gewoon traag HCG aanmaakt!! Groetjes Patricia
Ik ben al ruim twee jaar regelmatig ongesteld. Als ik uitrekende was het ook altijd die dag. Daarom snap ik het nu echt niet meer. Heb een raar gevoel in mijn onderbuik. Alsof mijn eierstokken vastgepakt worden. Dus dan denk ik kom maar door hoor ongesteldheid. Maar er komt maar niks. Ja, zal nog moeten wachten. Ik haat wachten!
Die van de Kruidvat, twee voor 9,95. Heb nu die andere van Kruidvat gehaald, twee voor 5,- Ben benieuwd!
Ik had vanmorgen gewoon zo'n draadje en heb net dat ding met zo'n pipetje gebruikt. Weer een heel zacht streepje te zien. Ik weet niet meer wat ik moet denken hoor, word gek hier.
De kv twee voor 5 zijn goed! Heb je een foto van je laatste test? Dan kunnen we meekijken als de ongi niet doorzet kun je zwanger zijn..
Ik weet niet hoe ik een foto erop zet. Als ik een bijlage wil toevoegen en ik klik op gallerij dan gebeurd er niks... Is er een andere manier?
Nee een Samsung tablet. Maar ben ff achter de computer gaan zitten. Misschien lukt het zo wel. Hij moet er nu bij zitten.... Kunnen jullie het streepje een beetje zien?