Zal eens een gokje doen... - Chantal1984 is waarschijnlijk 25 of 26 (ligt eraan wanneer haar verjaardag valt - Ze wil heel graag afvallen en daarom gaat het nu lukken - Vrienden kunnen altijd terecht bij haar - Kan wel een beetje een perfectionist zijn - Is praktisch - Is een warm, open iemand met een luisterend oor - Reist graag naar verre warme landen
miss C: - jonge vrouw, denk begin 20 - sterrenbeeld waterman - stopt in aug met de pil ivm eerst trouwen (?) - lief, bescheiden en sociaal En? Zit ik er ver naast?? En natuurlijk: ra ra, wie ben ik??
- jonge vrouw, denk begin 20 ik ben 24 dus klopt wel een beetje - sterrenbeeld waterman nope ik ben een weegschaaltje - stopt in aug met de pil ivm eerst trouwen (?)we stoppen idd in aug met de pil en dat is 3 maanden voor onze bruiloft - lief, bescheiden en sociaaldit klopt wel een btje hihihi als ik er zo naar kijk "ken" jij me best goed hahaha
MvS: - rond de 26/27 jaar - heeft een zoontje van bijna 6 maanden - is Maagd van sterrenbeeld - ze heet denk ik marieke - zit graag op ZP - helpt graag andere mensen - en heeft een hele leuke leerzame baan! verder kom ik niet echt