Hey meiden. Ik ging gisteren alvast testen kopen. .. en eigenlijk zonder er al teveel bij na te denken ..... Ja heb ik er 1 (ondertussen 2) gedaan. Ik heb als ik het goed gedaan heb er een foto van bij gedaan. De bovenste is van gistermiddag de onderste van vanmorgen. ik zou dus pas 3 weken zwanger zijn Durf nu niet echt heel blij te zijn
Dan zit je dus op 6 of 7dpo. En aangezien de innesteling normaliter is tussen 6-10dpo ben je echt extreem vroeg... Ik weet niet wat ik hiervan moet denken... Ik hoop voor jou natuurlijk dat het goed zit en dat je een héél snel eitje had.
Je bent echt extreem vroeg met testen Ik hoop voor jou dat het echt positief is maar zou voorzichtig zijn met blij zijn want het kan sowieso echt nog fout gaan.
Ja zoiets heb ik dus ook echt mega snel... met me 2 andere kids beide met 3 wk 1 dag positie getest. Ik zat al te denken miss is me laatste menstruatie geen echte menstruatie geweest.. Maar dan kan ik me ovulatie testen weer niet verklaren.
Spannend zeg, maar het KAN wel. Je geeft zelf aan bij je vorige zwangerschappen ook vroeg positief getest te hebben. Dus wie weet.. spannend. Ze zien er wel positief uit.
@ cilla ik had ook met 7 dpo vroeg getest , ik kijk me nu bijna 21 wekendie van mij begon ook zo , en met 8 dpo had ik een positieve clearblue 1-2 wkn zwanger
Ik zie wel duidelijk lichtje streepjes, dus alvast voorzichtig gefeliciteerd! Zou over twee dagen weer testen. Hcg verdubbelt elke twee dagen, dus dan zouden de streepjes donkerder moeten zijn.
Spannend zeg maar de testen zien er toch wel mooi uit hoor! Ik testte 9 dpo altijd voor het eerst licht positief. Ben benieuwd hoe het morgen of overmorgen is!!
En deze testen passen niet bij een zwangerschap van 7 weken Maar ze zien er wel erg positief uit. Spannend!
Dat is echt vroeg! Ik zou zelf bijna al willen testen, maar probeer me in te houden (30-11 was ei) hoop van harte dat je steeds donkere testjes mag krijgen alvast voorzichtig gefeliciteerd
Jullie geven me wel een beetje moed hor hihi ik heb geen kv testen meer in huis... wel nog 1 van 123 thuistesten en dan nog 2 van een ander merk weet niet meer welke dus denk dat ik gewoon Door test tot me nod ( ja ik weet t ik ben een gevalletje ernstig haha) Morgen iig dus een ander merk proberen
Wel erg vroeg idd, maar miss. is je eitje eerder gesprongen? De kruidvat testen zijn tegenwoordig wel iets minder betrouwbaar, ook al zien ze er wel erg positief uit Zeker na de slechte uploadkwaliteit hier. Spannend!
Ik heb 1dec een ovu test gedaan die was positief dus denk niet eerder een ei Begin nu wel te twtijfelen of ze miss vals positief zijn lees veel slechte verhalen over de kv 2v5
Dank je wel liesje! Nou ik sta vanmorgen op en ben echt mega misselijk Dus of ik krijg een griepje of het hcg is lekker aanwezig (ik hoop het laatste natuurlijk ) Net een test je van 123 thuistesten gedaan en daar staat ook een mooie streep Vanmiddag haal ik nog even een doosje kv 2v5 zodat ik morgen kan zien of ie mooi oploopt.