raaar!

Discussion in 'Zwanger worden' started by rastagirl, Jan 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    hai ik heb iets raars pfff word gek van me lichaam

ik ben 29 november ongesteld geweest vervolgens krijg ik op 15 december weer een bloeding dit was volgens huisarts miskraam.
    nou vind ik het rare dat ik voordat ik de pil gebruikte ik altijd mijn eisprong vreselijk voelde met pijnen en steken nu ben ik in juni gestopt met me pil en voelde de eerste maanden inderdaad zoals ik gewent ben me eisprong nu de laatste 2 maanden voel ik hem niet meer zou het kunnnen zijn dat ik geen sprong meer heb of is mijn lichaam gewoon verandert?word er gek van kent iemand dit?

2. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Dit begrijp ik niet helemaal vrees ik. De werking van de pil is het voorkomen van een een eisprong. Hoe kun je hem dan voelen als je hem slikt?

Even gegoogled voor je:
    Werking van de pil

-de pil voorkomt de ovulatie (eisprong)
    -de pil zorgt ervoor dat het slijm in de baarmoederhals minder toegankelijk wordt voor zaadcellen
    -de pil maakt de slijmvliesbekleding van de baarmoederwand ongeschikt voor innesteling van het eitje

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    ik bedoelde voor ik uberhaupt met de pil begon dus niet tijdens het slikken doordat ik me eisprong met veel pijnen voelde moest ik aan de pil van de gyno en heb die dus 5 jaar geslikt en ben nu sinds juni gestopt maar voel me eisprong de laatste maanden niet meer

sorry dat ik zo onduidelijk was

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Ik voel hem helaas ook vaak. Zou zo weer aan de pil willen als ik niet ze vreselijk graag een kleine ukkepuk zou willen. Maar met tijden heb ik er heel veel last van, soms veel minder. Waardoor dat komt....?
    Ik weet niet waarop de arts baseerd dat je een mk hebt gehad, maar als dat zo is heb je iig ook een eisprong.

5. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Voordat ik de pil slikte voelde ik mijn eisprong ook altijd. Ik heb daarna 13 jaar de pil geslikt en ben begin april 2006 gestopt met de pil en nu voel ik ook nooit meer mijn eisprong.
    Je lichaam is toch wat veranderd na die pil periode denk ik... althans, zo bedenk ik het me dan maar. Weet er het wetenschappelijke ook niet van.. :p

Share This Page