innesteling? help me

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door troela, 3 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    oi oi

mijn NOD is op 12 januari volgens mijn laatste cycles, nu had ik rond 5
    uur vanmiddig ineens bij het afvegen 2 druppeltjes helder roodbloed op papiertje zitten, gelijk daarna 1 keer een beetje heel licht rose slijm..vanaf toen niks meer, wat kan dit zijn?
    heb het nog nooit gehad, echt nooit

groetjes

heb ook wat last van kleine steekjes en pijnlijke tepels

2. Tja, zoals je het beschrijft zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn.... Hoop het voor je!

We moeten gewoon nog een paar dagen geduld hebben voordat we weer duidelijkheid hebben....

Succes met wachten!

Groetjes Jelske

3. Niet meer actief

mmm

lijkt mij een casus van acuute zwangerschap!

had ik namelijk ook..op vrijdag ochtend een beetje bloed....raar gevoel en op maandag kreeg ik, twee dagen voor NOD, een aha erlebnis...ik wist het toen eigenlijk al..
    testte dus twee dagen voor NOD en was harstikke positief..

als je tussen dag 9 en 16 na je ovulatie een soortgelijk bloedinkje krijgt, heb je 'dramatisch' toegenomen kansen op een positieve test, aldus FF.

alvast gefeliciteerd?
    gooi er binnenkort maar een testje tegenaan....

Aoife

4. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    als je tussen dag 9 en 16 na je ovulatie een soortgelijk bloedinkje krijgt, heb je 'dramatisch' toegenomen kansen op een positieve test, aldus FF.

Aoife[/quote]

Hoi, niet om een spelbreekster te zijn, maar ik had dit ook, roze/bruin verlies, en echt minimaal ! Toen een paar dagen weer normale afscheiding, en krampen en last van mijn borsten. Ik had dit ook nog nooit! gehad, terwijl ik al in maart met de pil ben gestopt. Helaas ben ik een paar dagen later toch ongesteld geworden. Dus wat het bij mij dan was.... Ik weet inmiddels dat mijn lichaam soms raar in elkaar zit. Maar ik hoop voor jou natuurlijk dat het raak is!

Kari

5. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Dit komt mij ook wel bekend voor....had ik ook.....bij mijn eerste zwangerschap!
    Succes met afwachten.

6. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    mijn vorige cycles was 36 dagen en begon op 7 dec
    had eigenlijk 10 dec moeten worden, maar was 3 dagen tevroeg en was over op mijn NOD. heb toen ook een testje gedaan na NOD en was negatief. mijn menstruatie begon toen ook al anders.

volgens de berekingen zou het op 3 januari innesteldag zijn... dus klopt wel beetje...(net gekeken)

voelde gisteren wat kleine steekjes en 1 krampje... heb echt nog nooit een klein bloedinkje gehad tussendoor. dit is de eerste keer.... heb een beetje zere borsten (maar ook vanaf schouder tot aan borst net spierpijn) kan dit er mee te maken hebben? en gisterenaaf een klein beetje misselijk gevoel in me keel, verder niet

maar wat ik raar vind.... normaal heb ik meer seks met mijn vriend en dan is het steeds mis, nu heb ik deze maand maar heel weinig gevreeen (wel op vruchtbare dagen 1 of 2 keer, normaal vaker) en dan heb ik dt, zit de kans er wel in dan dat het raak is?

groetjes

7. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering

wat bedoel je trouwens met een casus van acuute zwangerschap!
    en met een aha erlebnis?

groetjes

8. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    niemand meer die antwoord geeft? :cry:

groetjes

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    liefie, je weet het pas na je posi test of het een innesteling was.
    Je kunt nu ff niet meer dan afwachten. Sorry.

liefs
    Natas

Deel Deze Pagina