Vorige week kreeg ik opeens een hevige bloeding, dacht dat ik moest plassen, was toen 11 weken zwanger, echo en inwendige echo gaven een kindje met hartlsag dat druk bewoog, een inwendig onderzoek gehad etc, geen oorzaak kunnen vinden, dag erna nog licht bruinverlies. donderdag echo kindje was weer druk aan het bewegen. en opeens vanochtend met plassen bruinverlies, dat nu weer weg is, iemand hetzelfde gehad? Om 14 uur heb ik straks echo maar best bang ben nu 12 weken, ik had gister wel wat rugpijn en zere bovenbenen
Er is met bloedverlies geen peil op te trekken. Ik wens je heel veel succes, hopelijk is alles gewoon goed!
ik hoop het ook, nu een week verder, ik zit de uren af te tellen, ben blij als ik straks weer een kloppend hartje en beweeglijk kindje zie, dat hoop ik althans.
he getver wat schrikken!! fijn dat de baby het goed doet, hopelijk straks een goede echo en blijft het bloedverlies vanaf nu weg! sterkte!
Poeh dat is schrikken! Ik had met de eerste met 5 weken ook een paar uur bloedverlies, geen stolsels oid, maar wel maandverbandwaardig en helder rood. De VK waar ik me had aangemeld zei me toen, wacht eerst maar s 2 weken af en doe dan nog maar s een test. Nou die test was super en de echo daarna ook en hij is nu 1.5 Dus wat ik ben verloren..? (en ik heb nu net juist een miskraam terwijl ik geen signalen had, maar er pas achter kwam met de echo)
Dat is schrikken zeg !.....hoop voor je dat je een enorm mooie echo heb .....tegenwoordig kun je er niets meer op uitmaken qua bloedverlies lijk veel vaker voor te komen dan voorheen terwijl het later dus gewoon nog goed zit en er niets aan de hand is .... hoop op een mooie echo voor je meid! xx
kindje is helemaal goed, word ook geen miskraam, ik heb n bloedstolsel in mijn baarmoeder, kan zijn dat ik nog wel wat ga vloeien, of het droogt op, wat n opluchting!!! ben blij dat ik weet wat het was..thanks voor alle lieve berichten