Raad de kat!

Discussie in 'De lounge' gestart door Hommeltje, 26 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Je hebt de traditionele en moderne siamees.

Dit is een traditionele, ookwel Thai.

"Jullie" hebben de moderne siamees in jullie hoofd daarom lijkt het niet op het plaatje wat jullie in je hoofd hebben.

Het zou zomaar een thai kunnen zijn, echter is t er dan wel een met waarschijnlijk wat schoonheidsfoutjes. Wat niet erg is hoor, maar als ze mee zou doen met een keuring (wat dus al niet kan, maar alssss) zou ze daar punten op verliezen. Vooral op dat haar points te ver uitlopen.

Desalniettemin is ze PRACHTIG.

Over de gezondheid: Je kunt 100x beter een traditionele siamees hebben dan een moderne. :)

Kan ze ook apporteren? :) Praat ze veel?

Hommeltje vindt dit leuk.
  2. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Nou, mijn zus heeft zo'n zelfde "soort" kater in huis. Links op de foto is mama en rechts op de foto is de kater waar het over gaat. Wie papa is weten we nog steeds niet. :roflmao: Er zaten zoveel verschillende kleuren in het nestje.

Bijgevoegde bestanden:

3. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Is apporteren iets typisch? Die van mijn zus doet dat namelijk. :D

4. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Yup blauwe ogen!

En iedereen bedankt voor de complimenten. Vorige week is mijn kat overleden door euthenasie op woensdag dus heb nog genoeg om te janken. Ze was pas 13.

5. Hommeltje

Ik denk halfbloed met ek. ;)

6. Hommeltje

Constant aandacht,altijd
    Apporteren nog niet getest,ze kletst de oren van je hoofd. Hele lieve zachte mauwtjes. Ze wil alleen maar bij mij zijn en loopt me overal achterna haha.

7. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Mooie poes :)

8. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Mooi beestje! Ik zie er wel een beetje siamees in. Ik heb zelf twee raskatten (ocicat) en die zijn ook gedeeltelijk siamees van oorsprong. Koppies komen wel een beetje overeen. En grappig om te lezen van het apporteren. Die van mij doen dat ook. Net zoals het kletsen. Bij de jongste soms zo erg dat ik er bjjna een stukje plakband op wil doen

Deel Deze Pagina