Einde van het boek: "wat nog meer? Ze is zo mooi. Je wordt het nooit moe naar haar te kijken. Je maakt je er nooit druk om of ze slimmer is dan jij: je weet dat ze dat is. Ze is grappig zonder ooit gemeen te zijn. Ik hou van haar. Ik heb het geluk dat ik van haar hou, van Houten. Je krijgt in deze wereld niet de keuze of je wordt bezeerd of niet, oude man, maar je hebt wel enige invloed op wie jou bezeert. Ik ben dik tevreden met mijn keuzes. Ik hoop zij ook."
Is een redelijk nieuw boek. Er was onlangs ook nog een film over in de bios. Twee tieners uit Amerika gaan naar Nederland om een schrijver te ontmoeten..
Heb het boek niet gelezen, herkende je omschrijving. Hier een nieuwe: Wat hebben we hier? Bulderde hij, zo goed en zo kwaad als dat ging met zijn hoge stem. Je bent knap, maar veel te degelijk. En die kleren doen niets voor je! Ik ben Andrea, de nieuwe assistente van .......
Nope, volgens mij is het 'De gevangene van Azkaban'. Dat is de eerste keer dat ze in de snoepwinkel komen
Joh! De nieuwe. Natuurlijk hield hij niet van een mens, niet van dat meisje in het huis achter de muur. Hij hield van de geur. Van hem alleen en niets anders, en alleen van hem als zijn aanstaande geur. Hint het boek is ook verfilmd.