Mijn dochterje is zo gek op haar olifantje. Zo ontzettend gek dat ik heel bang ben dat "Ottie" geen lang leven te leven heeft. Ik wil daarom zo graag een nieuwe zoeken, voor het geval dat. Ik kan hem alleen nergens meer vinden! En het probleem is dat we hem gekregen hebben. Ik weet ook niet waar deze toen is gekocht. Het labeltje zegt dat hij van Hamleys is, maar er hing ook een kaartje van TY aan (meen ik mij te herrinneren) en hij lijkt ook akelig veel op die beenie beestjes van TY. Bekijk bijlage 307466
Pluche mini olifant knuffel 8 cm - Olifant knuffels < 50 cm - Feestartikelen winkel lijkt ie wat op deze of is die echt een stuk kleiner??
als je hem trouwens vind kan je misschien net als mijn zoontje, uitleggen dat ie te oud is om iemand te beschermen dat iemand hem moet beschermen, wij hebben een oude knuf (die uit elkaar viel en mijn moeder al zo vaak gemaakt had) in een mandje gelegd en boven op de kast gezet, af en toe geven we hem een kusje maar hij is te oud om te knuffelen. Ik had als "verhaal" dat mijn moeder er inmiddels niet meer is om hem steeds te maken (omdat ze overleden is) maar het verhaal van te oud snapte ie ook wel (is wel iets ouder als jouw kindje) is het proberen waard (als je hem vind dan)
Is dit 'm ? http://i.ebayimg.com/t/FLOPPY-NOISY-ELEPHANT-TEDDY-BEAR-8-LONG-soft-velvetty-baby-comforter-toy-KEEL-/00/s/MTIxNVgxNjAw/$T2eC16R,!zEE9s3!(Y1TBQ+qGInCS!~~60_58.JPG
Deze vind ik er wat van weg hebben, al lijkt die van jullie iets steviger: Amazon.com: Adventure Planet Plush - ELEPHANT ( Floppy - 10 inch ): Toys & Games
Ja, Lieneke!! Bijna elke keer als ik een knuffel-zoek-topic zie, dan meld ik haar naam. Wij zijn een aantal jaar geleden namelijk de Nijn van onze zoon kwijtgeraakt en ik ben toen viavia bij haar terechtgekomen. En zij kon ons als ENIGE helpen. Ze wordt de "Knuffel engel" genoemd, omdat ze zoveel kindjes blij maakt.. Ze heeft echt duizenden knuffels en als zij de betreffende knuf niet heeft, heeft ze haar connecties. Ze vraagt wel een (kleine) vergoeding, maar dat had ik zelf voor zo iemand absoluut over (we hebben zelfs wat extra overgemaakt, zò ontzettend blij waren we met haar) Ts, hier een link van 1 van haar advertenties. Via daar kun je haar een mail sturen en je vraag voorleggen.. Marktplaats.nl - Happy horse konijn raphael nr1 velours wit met bruine korte - Speelgoed | Knuffels
Zijn die mensen waar je hem van gekregen hebt toevallig op vakantie in londen geweest? Daar zit een hele mooie grote speelgoedzaak die hamleys heet???
Nou de persoon is niet in het buitenland geweest toen. Maar werkte wel op schiphol, zou er ook een hamleys zaakje op schiphol zitten?