De vorige ronde had ik een dag of 9 achterelkaar steeds een zeurend gevoel in een van mijn eierstokken en had direct daarna meteen een eisprong (dat weet ik door te temperaturen) Deze ronde had ik dat ook 9 dagen achter elkaar, maar er volgde geen eisprong. Nu 6 dagen later is mijn temperatuur nog steeds laag en een zeurend gevoel heb ik niet meer gehad.. Ik snap er niks van, komt iemand dit bekent voor? Of heeft iemand raad?
Niet helemaal hetzelfde, maar in het smep-topic had één van de meiden vorige week wel bijna-positieve ovu-testen (wat duidt op een naderende eisprong), en vervolgens geen eisprong... pas een week later (gisteren) werden de testen echt positief, en ws zal dus vandaag of morgen haar temp wel omhoog gaan... Het schijnt dat bij stress of grieperigheid ofzo je eipsrong uitgesteld kan worden, misschien dat dat het is?
Mijn ovutesten zijn ook al de hele week bijna positief, dus wie weet kan het... Ik had wel wat bloedverlies vanmorgen, dat vind ik ook vreemd.
Nee temp blijft laag.. Ik word er zo onzeker van. O je hebt je berichtje aangepast, ik hoop dat ie ook blijft hangen. maar vind het wel lastig allemaal. Ik zie dat jij 1 dag overtijd bent? Spannend hoor! Hopelijk ben je zwanger!