Ik lijk iets te zien moest van de huisarts een test doen en vandaag bellen met de uitslag en dan Mischien bloed prikken zei de huisarts
Ja klopt de foto wordt er niet beter op als je hem hier neer zet in het echt zie ik wel een streep bel zometeen de huisarts gr
Ik heb 2 weken lang erge bloedverlies gehad als dat er niet meer was moest ik een test doen 10 over 10 heb ik afspraak hij denkt mischien een miskraam even kijken wat hij doet
Als je 2 weken lang hebt gebloed zou ik er niet vanuit gaan dat je (nog) zwanger bent. Had je voor het bloeden wel een positieve test?
Nee heb niet getest daar voor ben al vier jaar bezig met ons eerste kindje dus heb al zoveel gedaan van die testen en heb ook een onregelmatige menstruatie dus weet nooit waarneer ik het wordt
Vreemd dat je dokter dan begint over een miskraam. Ben je al doorverwezen naar de gyn omdat jullie al zolang bezig zijn?
Ja toen ik van de pil af ging toen werdt ik niet ongesteld zit ook bij fertiliteit centrum maar sinds vorige jaar heb ik mijn eigen cyclus terug wel onregelmatig dus dat is even stop gezet bij het ziekenhuis
Ik moet morgen de verloskundige bellen kijken wat hun zeggen dus effe afwachten doe morgen ochtend ook nog effe nieuwe test
Ik zie helaas niks op deze test. Waarom moet je een vk bellen? Snap ik niet. Je bent niet zwanger dus mijn inziens heb je bij een vk niks te zoeken. Afspraak maken bij een gyn lijkt me verstandiger, helemaal omdat je 2 weken gebloed hebt. Een miskraam zonder positieve test lijkt me niet zo waarschijnlijk, dus misschien moeten ze naar een andere oorzaak zoeken? Sterkte!