antilek tuitbeker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

ik wil mijn zoontje graag uit iets anders laten drinken dan de fles, en heb nu een antilekbeker waar je nauwelijks aan moet zuigen. maar hij weigert echt pertinent!

(ik weet dat een gewone beker beter is enz, maar dat heb ik ook al geprobeerd, en op die manier krijgt hij natuurlijk niet al zijn vocht binnen op een dag, want hij slaat m gewoon uit je hand!)

dus ik vraag hier alleen even tips over een tuitbeker ;)

groet sim

2. sabina4

sabina4 Lid

7 nov 2006
    45
    0
    0
    Maassluis
    Hoi

Ik ben met Milan ook met een tuitbeker begonnen toen hij een maand 7 0f 8 was. dat werkte alleen niet, omdat hij zijn beker niet goed omhoog kon houden. Daarna heb ik op aanraden van een kennis een rietjesbeker gekocht. Die zijn van Nubby en die hoeft hij dus niet omhoog te houden. Ze lekken niet, tenzij het rietje kapot is. Dit werkt nog steeds goed en ook geef ik wel drinken uit een beker.

groetjes Sabina

3. sim

sim Niet meer actief

had hij direct door hoe hij eraan moest zuigen dan?

4. Jeej

Jeej Lid

4 nov 2007
    84
    0
    0
    Hier werkt het ook nog steeds niet. Mijn dochter kauwt alleen op de tuit, drinken snapt ze niet. Ze drinkt wel uit een gewone beker, maar ja, dan knoeit ze enorm. Heb ook geen tips, maar lees mee voor het geval je ze nog krijgt!

5. kristel

kristel Niet meer actief

Mijn dochtertje wil geen sap uit een fles of een tuitbeker, maar wel een gewone beker (slabbertje is ereist) en ze drinkt erg goed met een rietje. Dit laatst kwam ik erachter toen mijn zoontje zijn pakje drinken aan haar aanbood en daar drinkt ze makkelijk uit.

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    mm ben benieuwd;
    gisteren uit noodzaak de speen eraf moeten draaien toen we op pad waren en deze verstopt zat door de verse jus d'orange...kennelijk had hij zoooo'n dorst dat hij ineens daaruit dronk..

vandaag poging gedaan uit bekertje maar weigert dus echt; hoofd wegdraaien, bekertje vastpakken en wegduwen....
    hmzzzz dus ik lees ff maar naar tips enzo...!

7. minke

minke Actief lid

Wat bij ons werkte: BLIJVEN PROBEREN!

Het drinken uit een antilektuitbeker was hier een drama. Alleen maar erop bijten, huilen, wegduwen en weggooien. Zijn melk bleef ik in een flesje geven, maar de diksap uit de antilekbeker aanbieden. Na een tijdje gaf ik het drinken dan wel uit een flesje hoor, maar eerst de tuitbeker proberen.
    Heeft heel veel geduld gekost, maar het heeft geholpen. De eerste tijd probeerde hij het niet eens, maar gooide de beker gelijk weg, maar langzaamaan ging hij het proberen en na bijna 2 maanden dronk hij zonder mopperen al zijn drinken uit de antilek :D.

Succes!

Minke

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Voor de dames die de nubby beker gebruiken met rietje, snappen ze dat ze eraan moeten zuigen of duurde dat ook zolang als het aanbieden van een antilek?

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wikj hebben een maand met een antilekbeker lopen klungelen, hij kon er niets mee, en de rietjesbeker snapte hij in 1x...

10. sim

sim Niet meer actief

hmm, misschien toch maar eens proberen dan die rietjes beker, want hij duwt m echt de hele tijd weg, uiteindelijk wint hij en geef ik weer de fles, maar ik wil daar toch zo langzamerhand eens vanaf, voor melk vind ik het niet zo erg...

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Antilek betekende hier gewoon antidrink.

Uit een gewone beker die wij vasthielden ging het heel goed, en een rietje snapten ze ook al snel.

Als je kind goed drinkt uit een fles waar je de dop van af geschroefd hebt en dat werkt, dan bied je het toch gewoon een poosje zo aan?

12. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Finn had hetzelfde. Hij wilde wel drinken maar dan uit de glas. Later wilde hij ook drinken uit een spa fles met zo'n tuitje.

We zijn met een beker verder gegaan en dat gaat redelijk goed, als hij hem weg slaat wil hij niet. Maar de spa fles blijft zijn favoriet.

Deel Deze Pagina