Even een vraagje: zit op dag 2 van 10 daagse Duphastonkuur (3xdaags) Moet dit nemen ivm opwekken menstruatie voor en hysteroscopie. Dit is dag 51 van mijn cyclus en ik heb zelf het gevoel dat ik mijn eisprong (als ik die uberhaupt al gehad heb) 2 weken terug is geweest ergens wel veel geklust rond die tijd! Maar ik heb nu dus een vresleijk bolle buik (lijk wel 5 maanden zwanger) en ik heb vreselijk menstruatiepijn in mijn onderbuik/rug vandaag. Vrijdag nog een urinetest gedaan in het ziekenhuis en die was nega. Maar stel dat ik dat ei gehad heb 2 weken terug dan had ik sowieso nog niet posi kunnen testen toch? Is een zwangerschap uitgesloten denken jullie, kan het nog wel zo zijn of zit ik mezelf weer wat aan te lullen en kan dit door de Duph. komen???!!! Heb in febr ook Duph. genomen voor een hsg onderzoek, omdat mijn cyclussen beetje lang zijn en toen heb ik dit helemaal niet gevoeld namelijk... Langste cyclus is 54 dagen...
Duphastonkuur deze kuur ken ik niet , maar weet uit ervaring dat hormonen spuiten slikken hoe dan ook . Je daar een dik buikje van kan krijgen heb ik ook. Terwijl ik in juni al weer een jaar uit de mmm ben . ik lijk ook zwanger zo . Zal mooi zijn als je zwanger bent meis .