Ik voel me net een klein kind, maar sinds ik deze bril heb gezien wil ik hem zo graag hebben.... Ik vind hem alleen nergens, wie kan helpen? Of zal de kleur zo afwijken dat ik misleid word op de plaatjes?. http://www.club-brillant.com/media(829a4e6b-b95f-4a2d-a34d-253500f2fa5a)
Hmm, het lijkt er op dat de link niet werkt.... Andere poging... michael kors zonneril - Google zoeken
Ooh zo een had ik! Helaas stuk getrapt. Pb me even als je wilt weten waar ik heb vandaan heb. Ik haal daar al me raybans vandaan, heb ze allemaal Latem keuren en zijn allemaal 100% echt. Chill je hebt wel Paypal nodig.
Nala, als ik hem niet kan vinden app ik je! Wil nu graag de Michael Kors, maar spandie er niet is, kijk ik voor een ray ban. Misschien zijn er nog goede ochtend speurders? .
Ik had deze ook gevonden, dankje! Ga straks wel even langs, van die site word ik niet veel wijzer ,).
Als je m niet kan vinden bij eye wish misschien dat wij dan iets voor je kunnen betekenen. (We hebben een optiekzaak) Laat het maar ff weten...
MICHAEL Michael Kors Dylan Aviator Sunglasses - Michael Kors Wel Engels maar het zijn "aviator" style zonnebrillen
Nou even een update! Ik ben bij de Eyewish geweest, maar de man die daar werkte vertelde me dat ze niet leverbaar zijn, en nergens te bestellen. ze balen er zelf ook van, vooral omdat hij zo prominent in de etalage hangt. Bij een andere opticien wel een heel mooie soortgelijke RayBan gezien, denk dat ik voor die ga!