raad gevraagd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamajj91, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik heb even raad nodig en hoop dat er iemand is die iets soortgelijks heeft meegemaakt.

1 juli ben ik ongesteld geworden dit heeft 5 dagen geduurd.
    Op vrijdag 18 juli heb ik een positieve ovulatietest gehad, maandag een duidelijke pijnlijke steek gevoeld (21 juli) en diezelfde dag nog bruin gevloeid gevolgd Door 2 dagen helder bloedverlies.

Nu is het 8 dagen later en ik heb sinds die tijd gespannen borsten (emotioneel) en nog steeds last van steken links en rechtsonder.

Nu heb ik dus gisteravond een ovulatietest gedaan deze streep is bijna net zo donker als de controlestructuur. (Net niet positief)

Hebben jullie enkel idee wat dit kan zijn?
    Ik heb voor de zekerheid net toen ik weer eens wakker werd va de steken en actieve droom een zw test gedaan, deze is negatief.

Moet ik die bloeding van vorige week als ongesteldheid zien?

Ik snap het gewoon niet meer...

2. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Iemand :(

3. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Het zou vorige week misschien de innesteling kunnen zijn?
    En ik heb ook elke keer pas heel laat een positieve test, dat schijnt te kunnen dat het gewoon een paar dagen langer duurt.

Aan de andere kant kan je cyclus gewoon van slag zijn, wie weet... Het vrouwenlichaam is soms echt niet te begrijpen. Ik ben ook gestopt met ovulatietesten, ik werd er gek van. Mijn gyn zei dat als je gewoon een regelmatige cyclus hebt van ongeveer 4 weken, je er gewoon uit mag gaan dat je een ovulatie hebt en dan dus gewoon van dag 10 tot dag 20 om de dag moet vrijen. Dan heb je gewoon goede kansen.

4. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Bedankt Astrid voor je bericht.

Ja vind het gek dat er wel streepjes komen op de ovulatietest

Ik denk dat ik maandag nog eens test dan en anders maar ga klussen met manlief ook niet erg hoor.

Maar ik vind het allemaal zo vreemd.

Pijnlijke borsten en last daar beneden.

Deel Deze Pagina