Hi Dames, Gelukkig heb ik de clear blue ovu testen niet meer nodig! Maar nu heb ik er een stuk of 5 over! Ik vind dit zonde om weg te gooien en op marktplaats of fb zet ik ze natuurlijk ook niet haha. Dus onder het mom van wie goed doet goed ontmoet en mijn karma spirit Wil ik deze graag weggeven aan iemand die ze goed kan gebruiken. Ik stuur ze graag naar je op, wel zelf de verzendkosten betalen Ik hoop dat ik op deze manier kan bijdragen aan een baby in spe! Groetjes
Ik heb ze twee jaar terug aan een buurvrouw gegeven waarvan we wisten dat die voor de derde zou gaan. Eerste maand was ze meteen zwanger 😁 dus voelde me extra goed 😉 Goed van je dat je dat doet. Zijn erg prijzig. Fijne jaarwisseling
Ik zou ze graag willen hebben meid! Als je niet meer gebruikt...we zijn er druk mee bezig... super lief gebaar trouwens!
Ik ook wel wil wel eens weten of mijn testen met de action wel echt goed werken begint te twijfelen... en ook al tijdje bezig
Gefeliciteerd!! Ook ik kan ze goed gebruiken, vandaag weer eerste signalen van doorbrekende ongesteldheid pffffff.....
Sorry voor mijn late reactie. Ik heb de "winnaar" een privetje gestuurd. Een vruchtbaar jaar gewenst allemaal