doorzichtig tafelzeil minimaal 1.55/1.60 breed

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Aangezien wij de eettafel weer helemaal strak en netjes hebben icm met mijn gastouderwerk en al het geknutsel en gefrutsel eraan ben ik op zoek naar van dat doorzichtige tafelzeil...je ziet dan nog steeds de tafel maar hij is wel beschermd. Maar waar ik al gekeken heb bouwmarkten,kwantum is dat zeil maar 1.30 breed. Ik heb een erg grote tafel 1.50x1.50 en heb ik dus een grotere breedte nodig. Wie weet toevallig waar ik dat kan krijgen?

2. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Bij de Blokker op rol misschien?
    Dat je zelf aan kan geven welke lengte je wilt?

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ja de lengte kan overal wel...het punt is dat die rol een bepaalde breedte heeft en die is op de plekken waar ik gekeken heb max 1.30. En mijn tafel is 1.50 breed en 1.50 lang. Dus ik kom hoe dan ook 20 cm te kort.

4. tuc

tuc Niet meer actief

5. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Wij laten ze op maat knippen in Beverwijk, de zwarte markt. Ze hebben verschillende breedtes rollen.
    Het is niet dat dunne zeil van bouwmarkten bijv, maar echt wat dikker en anti slip. Ideaal!

6. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Deze heb ik ook en hij is ideaal en zo leuk! Hier ligt hij standaard op tafel met wat knutsels van onze meid eronder :).

7. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Waaat!!! Ik zag net de prijzen van de link in de vorige post!!!
    Ik weet het niet exact meer, maar we betalen zeker weten niet meer dan 10 euro per meter.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    10 euro per meter is echt niet vreemd hoor voor degelijk tafelzeil. Hier ook eennkleed om te eten en 2 om te knutselen via tafelzeilonline.com

Deel Deze Pagina