Ben ik nu zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Gwenny02, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenny02

    Gwenny02 Lid

    14 sep 2007
    6
    0
    0
    Verzorgende
    Hallo,

    Ik heb is een vraagje en hopelijk krijg ik hierop een antwoord.
    Ik heb namelijk 1 pil vergeten innemen maar ik heb die niet meer ingenomen maar ben wel mijn strip voort uit aan het nemen.
    En die dag dat ik mijn pil vergeten nemen heb had ik gevreeen met mijn vriend.En ik heb ook een kleine bloeding gehad 2 dagen.Dat was 3 dagen nadat we hebben gevreeen.Nu was mijn vraag of ik nu zwanger kan zijn?Niet dat dat zou geven hoor,maar wil het graag weten.En ik heb nog eens gevreeen met hem een dag later na die bloedingen.Die bloedingen waren wel niet zo erg,was niet zoals mijn regels,maar wat roos-bruinachtig.
    Weet er iemand hier een antwoord op?

    Groetjes Gwenny
     
  2. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.181
    592
    113
    Als je een pil vergeet is het belangrijk om hem alsnog in te nemen. In je bijsluiter staat ook wanneer het veilig is en wanneer niet meer.

    Het kan zijn dat je zwanger bent. Ik zou dan een test doen, want zwanger zijn en de pil nog slikken is niet goed ;)
     
  3. Gwenny02

    Gwenny02 Lid

    14 sep 2007
    6
    0
    0
    Verzorgende
    Hallo,

    Maar nu had ik nog een vraagje.
    Ik kan toch pas een test doen als mijn regels uitblijven?
    Dus nu weet ik eigenlijk niet goed wat ik moet doen.
    Moet ik dan mijn pil voort pakken of niet?
    Want we willen wel een kindje maar eerst zien dat we er financieel goed voor zitten enzo,maar als dat een ongelukje is zou ik dat zeker nooit weg laten halen.
    Dus ik weet niet wat ik moet doen.
    En als je bij de dokter een bloedtest laat nemen duurt dat ook even,dus kan ik beter wachten tot mijn regels komen of niet.Snap je?
    En weet jij ook of dat die bloeding mss een innestelingsbloeding kan zijn of is dat gewoon omdat ik 1x mijn pil vergten ben dat mijn regels denken dat die moeten doorkomen ofzo?Allé het was niet echt zoals mijn regels,het was niet zo veel bloed,geen maandverband vol.

    Groetjes
     
  4. Gwenny02

    Gwenny02 Lid

    14 sep 2007
    6
    0
    0
    Verzorgende
    Hallo,

    Maar nu had ik nog een vraagje.
    Ik kan toch pas een test doen als mijn regels uitblijven?
    Dus nu weet ik eigenlijk niet goed wat ik moet doen.
    Moet ik dan mijn pil voort pakken of niet?
    Want we willen wel een kindje maar eerst zien dat we er financieel goed voor zitten enzo,maar als dat een ongelukje is zou ik dat zeker nooit weg laten halen.
    Dus ik weet niet wat ik moet doen.
    En als je bij de dokter een bloedtest laat nemen duurt dat ook even,dus kan ik beter wachten tot mijn regels komen of niet.Snap je?
    En weet jij ook of dat die bloeding mss een innestelingsbloeding kan zijn of is dat gewoon omdat ik 1x mijn pil vergten ben dat mijn regels denken dat die moeten doorkomen ofzo?Allé het was niet echt zoals mijn regels,het was niet zo veel bloed,geen maandverband vol.

    Groetjes
     
  5. Gwenny02

    Gwenny02 Lid

    14 sep 2007
    6
    0
    0
    Verzorgende
    Hallo,

    Maar nu had ik nog een vraagje.
    Ik kan toch pas een test doen als mijn regels uitblijven?
    Dus nu weet ik eigenlijk niet goed wat ik moet doen.
    Moet ik dan mijn pil voort pakken of niet?
    Want we willen wel een kindje maar eerst zien dat we er financieel goed voor zitten enzo,maar als dat een ongelukje is zou ik dat zeker nooit weg laten halen.
    Dus ik weet niet wat ik moet doen.
    En als je bij de dokter een bloedtest laat nemen duurt dat ook even,dus kan ik beter wachten tot mijn regels komen of niet.Snap je?
    En weet jij ook of dat die bloeding mss een innestelingsbloeding kan zijn of is dat gewoon omdat ik 1x mijn pil vergten ben dat mijn regels denken dat die moeten doorkomen ofzo?Allé het was niet echt zoals mijn regels,het was niet zo veel bloed,geen maandverband vol.

    Groetjes
     
  6. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.181
    592
    113
    Als je de pil nog slikt zul je zowiezo niet ongesteld raken natuurlijk, dus heeft het wachten ook niet veel zin en doorslikken van de pil terwijl je wel zwanger zou zijn is ook niet goed. Ik weet niet wanneer je de pil bent vergeten? Maar als het een maand geleden is moet een zwangerschapstest wel zin hebben lijkt mij.
     
  7. Gwenny02

    Gwenny02 Lid

    14 sep 2007
    6
    0
    0
    Verzorgende
    Het is juist een week geleden.
    Ik moet nog 2 weken mijn pil nemen.
    Dus daarom dat ik het niet goed weet.
     
  8. Shiva1985

    Shiva1985 Lid

    11 jul 2007
    50
    0
    0
    verkoopster bij etos
    Utrecht
    hayhay

    mag ik vragen welke pil je slikt want je kan namelijk ook nu stoppen en wachten op de ontrekkings bloeding blijft die uit en of het is anders dan normaal zou je je huis arts in kunnen lichten wat je moet doen.
    ik heb ook een keer een pil vergeten en ik slik tryginon ik moest verder gaan van me huis arts met de laaste kleur en mocht de ongi uit blijven moest ik langs komen maar ik kreeg wel een ongi en was verder normaal.daarna ben ik na 4 dagen weer met een nieuwe strip begonnen en tot de dag vandaag niet zwanger maar dit is al wel een jaar of 3 geleden ik vergeet gelukkig nooit meer de pil hahaha was toen zo geschrokken.

    hoop dat je je huisarts opbelt om te vragen hoe en wat.

    xxx samantha
     
  9. Gwenny02

    Gwenny02 Lid

    14 sep 2007
    6
    0
    0
    Verzorgende
    Ik neem harmonet.Dat is de lichtste pil die er is.En ik pak die al 6 jaar.En had een paar jaar geleden ook eens mijn pil vergeten en nog niet zwanger geraakt.Maar vanmorgen kreeg ik wel braakneigingen als ik iets vies rook.En zweetaanvallen enzo.Maar tis nog maar een week geleden.Wat moet ik nu doen?

    Groetjes
     
  10. Shiva1985

    Shiva1985 Lid

    11 jul 2007
    50
    0
    0
    verkoopster bij etos
    Utrecht
    hayhay'
    ik zou stoppen met je pil en wachten op je ongi.
    blijft die uit moet je echt contact op nemen met je ha
    dat lijkt me echt het beste.
    maar maak je niet te druk want je ongi kan ook uitblijven als je veel stress heb.

    succes meid
    xx samantha
     
  11. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ja. Pil even laten staan. Wachten op onttrekkingsbloeding (kan na een dag al komen, kan ook duren tot in de week dat je stopweek zou moeten zijn). Komt die niet, dan testen en/of even naar de HA.
     

Deel Deze Pagina