Nav het topic overje dagindeling.. Hoelaat ga je uit bed als je geen verplichtingen, zoals werk/school hebt? De ochtenden zijn hier echt om te relaxen. Mijn meisje van 3 hoeft niet naar school. Ik niet te werken, wij liggen dus nog heerlijk op bed. Filmpjes kijken, kletsen, stoeien heerlijk. Als mijn man thuis is ligt ie dr ook lekker bij.. De dagen dat ik werk en zij naar g.o.moet, vakken altijd heel zwaar haha. 'S middags slaapt zij vaak max, een uurtje en daarna gaan we lekker op pad.
ik heb altijd verplichtingen werk etc haha. ben niet zon uitslaper... in het weekend hooguit half 9. later dan word ik zo gaar als een klontje...
Tussen 7 en 8. Langer houdt mijn dochter het helaas niet meer vol en dan ligt ze vanaf 6:30/7.00 naast me te kroelen.
Wij hebben alleen op zondag en in de vakanties geen verplichtingen (andere dagen voetbal, school, werk). Maar dan ben ik alsnog om 7 uur beneden. Mijn kinderen zijn meestal rond 6 uur al wakker en gaan dan zelf naar beneden, maar na een uur willen ze wel ontbijten .
Dat is heel wisselend. Meestal wordt onze zoon rond 08.00 wakker in het weekend en dan kruipt hij lekker naast mij en slapen dan vaak nog een uurtje. Soms pakt hij de tablet en dan liggen we nog langer. In weekend zijn we vaak pas rond 09.30/10.00 beneden.
Tussen 6.15 en 7.15, ligt eraan hoe laat dochter wakker is. Die staat ook echt meteen 'aan', dus even rustig wakker worden met zn allen in bed is er niet bij helaas.
8 uur maximaal. Vind het zo zonde van mijn dag om heel lang uit te slapen, en dat niet alleen ik kan er ook gewoon niet tegen. Doordeweeks standaard om 7 uur. Mijn oudste zoon is net zo, kan ook niet uitslapen maar de jongste van 5, mijn hemel als ik die niet wakker maak dan zou die zo tot een uurtje of 11 blijven liggen hahaha echt een kind van zijn vader zeggen we altijd
In het weekend zijn ze steevast om 7u wakker maar staat de slaapwekker om 7.30 dus moeten ze tot die tijd in bed blijven maar mogen ze wel kletsen samen. Op werkdagen gaat de wekker om 6.25u dus voor ons is dat uurtje extra heerlijk.
Als het aan mij zou liggen rond 8.30 uur. Maar dat is niet zo en er is hier altijd wel eentje rond 6 uur wakker.
Echt geen verplichtingen? Dan kan ik rustig tot 10 uur/half 11 blijven liggen. Kinderen zijn groot genoeg om zichzelf te vermaken. Komt alleen helaas niet vaak voor
Ik probeer in het weekend half 8 aan te houden, e voor die tijd is mijn dochter natuurlijk allang wakker en speelt ze in haar kamer voor zover ze daar zin in heeft
Doordeweeks rond 7:00 eruit, zaterdag rond 8:00 (kinderen hebben dan sport), zondag als we niets hebben lig ik heel soms tot 10:00 in bed (meestal tot een uur of 9), dat is als ik het echt even nodig heb. Mijn man kan niet zo goed uitslapen, dus die vind het niet erg om er eerder uit te gaan. Maar vaak spelen de kinderen zelf en kunnen we nog even blijven liggen. Ik slaap dan meestal en mijn man kijkt netflix ofzo op zijn telefoon.
Op zaterdag vaak tussen 7 en 8, ligt eraan hoe laat mijn man gaat werken. Soms is hij om 6 uur al weg (wel bij ons huis, maar niet binnen), dan lig ik van 7 tot halg 8 nog lekker met alle kinderen in ons bed, maar zodra de jongste het daar gezien heeft moet ik er toch echt uit Op zondag liggen we vaak met zijn allen wel tot kwart voor 8 in bed ofzo. De tijd dat ik na 8 uur uit bed kwam ligt ver achter me
Normaal gesproken 6.30 uur In het weekend als ik geen vroege dienst heb en man vrij is hooguit 7.30 uur. Ik ben een echt ochtend mens.
Zonder verplichtingen om 08.00, dan krijgt de jongste een fles en slapen we in bed nog even verder. De andere twee slapen tot 08.30-09.30
6.15 gaat mijn wekker als ik aan het werk ga. Regelmatig is de kleine man echter al eerder wakker. Ook op de dagen dat ik niet werk natuurlijk! De dag begint hier over het algemeen tussen 5.30& 6.30, maar meestal rond 6 uur.
7 uur omdat mijn zoontje dan wel naar beneden wil om te spelen maar voor mezelf vind ik dat ook wel een prima tijd eigenlijk. Ben niet zo'n uitslaper, ga liever savonds vroeger naar bed.