Haha ik ben nog vriendjes met iedereen hoor, schatten is ook zo lastig ik weeg 61 kilo! Partyrocker 64??
Nou hier kom ik .... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/70552-albums12185-picture85554.html ( even op de link klikken, ik kan met de iPhone geen foto's plaatsen in een topic) Edit. Lengte is 1,64
Zat zelf al een paar dagen te twijfelen of ik ook een foto durfde te plaatsen ( ben niet zo happy met m'n lichaam ), maar hier dan toch ook een foto van mij! Ben 1.74 lang.
Hippo: 63 kg? Oh meiden nu wordt ik toch wat blijer met mn lichaam hihi! Maar nee echt veel hoger helaas!
Neee echt niet? Dat vind ik wel fijn om te horen, kan ik mn echte gewicht toch aardig verbloemen! Ik zal jullie een beetje op weg helpen! Worstel al mn hele leven met mijn gewicht en voor mijn zwangerschap woog ik 116 kg. Tijdens mijn zwangerschap zware BI gekregen waardoor ik echt heel lang veel bedrust heb gehad en alleen naar de hoek van de straat kon lopen en terug. Heb uiteindelijk in mijn zwangerschap de 138 aangetikt Ik ben nog niet op mijn oude gewicht terug, maar 138 weeg ik gelukkig toch ook echt niet meer!
Dus je weegt nu 125 ofzo? Je weet het goed te verbloemen dan hoor. Naar van die BI tijdens je zwangerschap trouwens.
Ja exact! Thnx! Ja met die BI ben ik echt wel lang zoet geweest! Kan pas sinds een maand of 3 zeggen dat t echt beter gaat. Maar t belangrijkste is dat t nu goed gaat Ben nu bezig met de bv afbouwen en daarna ga ik nog 1 x naar een dietiste met een hele andere aanpak, dus hopelijk kan ik mn lichaam daarna nog een keer showen en ben ik er dan ook trots op! Maar heb al zoveel dieten gehad, dat t vertrouwen daarin wel een beetje weg is moet ik zeggen. Ach als mensen maar denken dat ik onder de 100 kg weeg ben ik ook al een stuk blijer
vind het wel mooi om te zien dat we elkaar op foto ,waarbij je toch vaak al zwaarder lijkt, bijna allemaal lager inschatten. Het er "dik"uitzien valt dus heel erg mee..