Vertaal een stukje van een liedje in het Nederlands en een ander moet raden welk liedje het is. Degene die het goed heeft mag vervolgens een nieuw liedje neerzetten. Voorbeeld: Wanneer je mijn naam noemt is het net een klein gebed Ik zit op mijn knieen ik wil je daar brengen In het midden van de nacht kan ik jouw kracht voelen Net als een gebed je weet ik breng je daar Dat is dus een vertaling van Madonna's Like a prayer. Ok hier komt er een van mij: Het is nu of nooit Kom hou me vast Kus me mijn liefste Wees de mijne vanavond Want morgen is het te laat Wees de mijne vanavond Mijn liefde zal niet wachten Moet nu helaas even weg, dus als je denkt dat je het goed hebt dan mag je een nieuwe neerzetten. Kom later kijken hoe jullie het ervan af brengen Succes.
Ik kijk naar me vanbinnen en zie dat mijn hart zwart is Ik zie mijn rode deur en hij is zwart geschilderd Misschien gaat het over en hoef ik de feiten niet te zien Het is niet makkelijk het te zien, wanneer je wereld zwart is.
Ik rij op haar straten want zij is mijn metgezel ik loop door haar heuvels want zij weet wie ik ben Zij ziet mijn goede daden En zij kust me winderig Ik maak me nooit ongerust en dat is een leugen
Helaas, Queenbee komt niet terug dus zal ik weer een liedje vertalen. Mensen zijn onwenning als je vreemd bent Gezichten kijken lelijk als je alleen bent Vrouwen lijken vals als je niet geliefd bent Straten lijken hobbelig als je down bent Als je vreemd bent Gezichten komen uit de regen als je vreemd bent Niemand herinnerd zich je naam als je vreemd bent
Het is negen uur, op een zaterdag de reguliere menigte schuiffelt naar binnen Een oude man zit naast me hij bedrijft de liefde met zijn tonic en gin hij zegt: Zoon, kan je herinnering voor me spelen? Ik ben er niet meer zo zeker van hoe hij gaat maar het is triest, en het is lief, en ik wist het nog precies toen ik de kleren van een jongere jongen droeg
Billy Joel met Piano man. En dank je, ik vind het ook een leuk spelletje, hoop dat er meer mensen komen spelen