en als zij lacht, de hele wereld stopt even en staart voor tijdje want meid jij bent geweldig, precies zoals jij bent.
Zal nog even tip geven: het is een dikke vrouw die dit zingt met gouden make-up op en gouden sieraden in de clip.
Hey Sugarblossom, Leuk dat je meedoet maar het spel is als volgt: Vertaal een stukje van een liedje in het Nederlands en een ander moet raden welk liedje het is. Degene die het goed heeft mag vervolgens een nieuw liedje neerzetten. Voorbeeld: Wanneer je mijn naam noemt is het net een klein gebed Ik zit op mijn knieen ik wil je daar brengen In het midden van de nacht kan ik jouw kracht voelen Net als een gebed je weet ik breng je daar Dat is dus een vertaling van Madonna's Like a prayer. Dus Engeltje was eigenlijk degene die aan de beurt was om iets nieuws te bedenken daar zij het liedje had van Inggrid had geraden... Hoop niet dat het bot of lullig overkomt want dat is niet de bedoeling!! Liefs
haha geef niet hoor Dinges Aangezien ik op me werk zit en geen tijd heb om een nieuwe te bedenken, geef ik het stokje door aan jou Of aan Dees Dees , wie er het eerste is
Whaha Engeltje zo kom je er niet vanaf Ik wacht wel tot je weer thuis bent hihi... Offtopic, Loesie is aan bevallen
Hey dinges ik zie nu pas je berichtje ik heb er dan weer 1 voor je ik verlang ernaar om het zonlicht in je haar te zien en je keer op keer vertellen hoeveel ik om je geef soms voel ik mijn hart overlopen Hallo ik moet het je laten weten Makkie
Ik ben een gokker geweest, maar mij houd je niet voor de gek En ik weet zeker iets, weet zeker iets Je liet me dingen zien die ze me nooit op school leerden En ik weet zeker iets, weet zeker iets Niemand kan me laten voelen zoals jij dat doet En ik weet zeker iets, aha
haha nee ik ook niet. Heb al zitten googlen weer vertaald in hget engels krijg dan steeds het liedje van Witney Housten maar dat is het niet. heb je nog een tip??
oww mag ik ook meedoen?? (ook al is het niet mijn beurt) kheb een leuke wat ga je doen als je eenzaam word? en niemand wacht aan je zijde? je bent al te lang aan het rennen en verstoppen... je weet het is alleen je idiote trots. ik zeg kom maar op