een nieuw liedje! refrein en couplet. 'Soms geloof ik in het noodlot Maar de kansen die wij creëren Lijken altijd reëler te zijn Jij waagde een kans met houden van mij Ik waagde een kans met houden van jou Als ik in de gevangenis zat Weet ik dat jij mij zou bevrijden Als ik een telefoon was zou jij mij bellen De hele dag lang Als ik pijn had weet ik dat jij kalmerende liedjes Voor mij zou zingen' groetjes Roeska
meisje meisje meisje als ik hoor praten oeh mijn geest krijgt blok meisje spreken want mijn traw is lock heks is goed, goed voor me meisje Het HADS als een enerzijds glans Ik ben te blind om te zien ja spreken im naar beneden met een ijskoude koorts ijskoude koorts ijskoude ko
reken ik wel goed...origineel is het "girl" nieuwe: Alle dingen die we doorgemaakt hebben Je zou me moeten begrijpen zoals ik jou begrijp Wel meisje ik weet het verschil tussen goed en fout Ik ga niets doen om ons gelukkige huisje af te breken Oh wind je niet zo op als ik 's nachts een beetje te laat thuis kom Want we gedragen ons als kinderen als we zeiken, mopperen en ruziën Als je me nu nog niet kent (als je me niet kent) Zul je me nooit nooit nooit leren kennen (nee dat zul je niet) Als je me nu nog niet ken Zul je me nooit nooit nooit leren kennen
okidokie..eentje uit de oude doos van 80's Baby kijk me aan En vertel me wat je ziet U Ain `t gezien het beste van mij nog niet Geef me de tijd I `ll vergeet je de rest Ik heb meer in mij En je kunt het gratis Ik kan de maan in mijn hand Don `t je weet wie ik ben Onthoud mijn naam Roem I `m gonna live forever I `m gonna leren vliegen Hoog Ik voel het comin samen " Mensen zullen me zien en te huilen Roem I `m gonna naar de hemel Licht de hemel als een vlam Roem
Geef me die Mo-Moet Geef me die Cry-crystal Dames houden van mijn stijl, aan mijn tafel worden ze wild Laat die flessen ploppen, we krijgen die drip en drup Geef me nog twee flessen, want je weet ik stop niet Hel yeaau Drink op, drink op Als er nuchtere meiden om me heen zijn, ze doen alsof ze dronken zijn Doen alsof ze dronken zijn, doen alsof ze dronken zijn Als nuchtere meiden om me heen doen alsof ze dronken zijn
niet moeilijk??? het lijkt op zo'n ali B rap..en als ik ergens niet in thuis ben dan is het in de wereld van 50ct,snapdog,ali B en ga zo maar door....(of zit ik er helemaal naast??) ik denk nog ff door.............
hahah nee geen ali B hoor. ook niks voor mij. Het is een redelijk nieuw liedje, die je heel vaak op de radio hoorde