Sorry lentekind het is inderdaad Dolly parton wie ik bedoelde Dus Rowenavb je mag een nieuwe bedenken
Hihi yeahhhhh Komt ie: Ik kijk naar jou Jij kijkt naar mij (Je kan er niet aan doen dat je vlindertjes voelt) Het is vanzelfsprekend, We hebben chemie (Ik denk dat ik het weet omdat het zo goed aanvoelt) Meid ik wou het zo lang al weten Nu zeg je me dat je het moet loslaten (Vertel me niet dat ik helemaal opnieuw moet beginnen) Ik had nooit gedacht dat deze dag zou komen (Dit is iets wat ik heb gewild in mijn leven) Ik besef dat jij die ene bent (En jij zegt me dat het tijd is om afscheid te nemen) Om dit uit mijn hart te zetten het zal niet veranderen Dus het zou niet zo makkelijk zijn om weg te gaan (Jij voelt het ik voel het laten we niet gespannen zijn)
Hier de volgende: Giulia, oh mijn liefste Ik smeek je om mij te redden Je bent mijn enige liefde Laat me niet alleen op deze ijskoude nacht Zie je het verdriet niet in mijn ogen, het dood mij van binnen Ik ben niet gek als ik mezelf verlies in de open oceaan Jij bent nog steeds de mijne Kom alsjeblieft in de auto, ik probeer te ademen Wat kan ik doen als jij zo doet Giulia, oh mijn liefste Ik kan niet eten Ik slaap al een leven lang niet meer Als je me niet geloof, luister dan naar mijn stem Ik smeek je, laat me niet in de handen van gieren Doe wat je wilt doen, maar geef mij je liefde
DJ Lhasa - Giulia Volgende: Gemakkelijke liefde Ze krijgt je te pakken, geloof het Als geen ander Voordat je het weet zit je op je knieën Ze is een gemakkelijke liefde Ze steelt je hart zonder dat je het weet Als geen ander En ik probeer het je alleen duidelijk te maken Staat een stuk minder leuk zo in het Nederlands
Phil Collins_ Easy Lover! Ik zit hier dronken en gewond aan deze oude piano. Ik probeer zo hard om het moment vast te houden, maar het lukt deze morgen niet....Omdat een fles wodka nog steeds in mijn hoofd ronddwaalt en een blondine me nachtmerries gaf. Het lijkt wel alsof ze nog in mijn hoofd zit. En ik droom over films die ze toch niet over mij maken als ik dood ben.....
Ja, ik maak het beter Ja, ik maak het goed Hier is het, er is geen manier om het beter te doen. Haalt je naar beneden, Het is de druk Ik ben serieus, de problemengenie is onderweg Heb iets kleins voor jou Het is de druk, haalt je naar beneden Nu hebben wij nodig wat jij weet, maar ik wist het sowieso. Ik kan de druk niet laten gaan, de druk is blijvend. Witte knokkels rit, ik maak het beter. Succes
Ehm... Het is officieel een engelstalig liedje, uitgebracht in dit jaar Mannelijke artiest. Genoeg hints tot nu toe?