Ok, dan doe ik het wel Ik laat het maar vallen, mijn hart, En terwijl het viel, claime jij het. Het was donker en ik was over, Totdat je mijn lippen kuste en je me redde. Mijn handen, ze zijn sterk, Maar mijn knieën zijn te zwak. Ik sta in jouw armen, Zonder op je voeten te vallen.. Maar er is een kant aan jou waarvan ik niets wist, niets wist.. Alle dingen die je zei, die waren niet waar, niet waar. Alle spelletjes die je speelde, jij zou altijd winnen, altijd winnen...
Lang geleden waren ik en mijn broer Kyle hier Aan het liften aan een lange en eenzame weg Opeens Scheen daar een schitterende demon In het midden van de weg En hij zei Speel het beste liedje van de wereld of ik eet jullie zielen op Nou Kyle en ik keken elkaar aan En we zeiden beiden OK En we speelden het eerste dat in onze hoofden op kwam Wat toevallig het beste liedje van de wereld was Het was het beste liedje van de wereld
Tenacious D Tribute Lyrics (m'n zoontjes zijn gek op Jack Black) Nieuw liedje; Windmolen, Windmolen voor het land Draai altijd hand in hand Neem het all-in op uw pas Het is plakken, die naar beneden vallen Liefde voor altijd liefde is gratis Laten we voor altijd draaien jij en ik Windmolen, molen voor het land Is iedereen in? Lachgas deze hazmats, snelle katten Voering ze-een als ezel scheuren Dames, homies, op de baan Het is mijn chocolade aanval Shit, ik stap in het hart van dit hier Care Bear stoten in het hart van dit hier Kijk mij als ik aangetrokken Hahahahaha! Yo, we gaan verder spookstad Dit Motown Met Yo geluid Je bent op de plaats Ga je het stof bijten Kan niet vechten met ons Met yogeluid Je dood de INC Dus niet stoppen, get it, get it Totdat je cheddar header Yo, kijk naar de manier waarop ik te navigeren Hahahahahahaaaaah
Heb je wat tijd voor mij Dan zing ik een lied voor jou Van Op hun weg naar de horizon Denkt u misschien g'rad mij Dan zing ik een lied voor jou Van En dat er iets komt van iets Op hun weg naar de horizon Werd beschouwd UFOs vanuit de ruimte Dat geeft een algemene "ne Fliegerstaffel achter Alarm aan te geven wanneer het (she?) Vond Het war'n er aan de horizon Slechts 99 Luftballons 99 Duesenjager Elke was een groot krijger Heb voor Captain Kirk Dat was een groot vuurwerk De buren hebben niets wordt versneld En voelt ingeschakeld Daarbij heeft een op de horizon Op 99 Luftballons 99 Minister van Oorlog Wedstrijd-en benzineauto vaten Bleef voor slimme mensen Aromatherapie al vet buit Riep, en wilde macht Kring Man die had gedacht Ok nieuw liedje dan wat makkelijker
hitje uit de jaren '80 Dank je voor het thuiskomen Het spijt me dat de stoelen versleten zijn Ik heb hen hier achtergelaten dat heb ik gezworen Dit zijn mijn groente dagen Langzaam weggegeten Een ander spel voor vandaag Oh maar ik ben trots op je, maar ik ben trots op je Er is niets dat me zo zwak voel Geluk heeft me links laten staan, zo hoogdravend goud Geloof altijd in je ziel Je hebt de kracht om te weten dat je niet te vernietigen bent Geloof altijd, omdat je het bent goud Blij dat je teruggekomen bent Er iets dat ik geleerd hebt dat je onverwoestbaar bent, geloof daar in die achter de drukte verdwenen was Ik hoop dat ik een beetje meer tijd vind Herrinner je nog dat we misdaadpartners waren? Het is nu al twee jaar geleden De man met het pak en het tempo Je weet dat hij in het proces was Nu is hij verliefd op je, hij is verliefd op je En mijn liefde is zoals een gevangenismuur maar je kan me achterlaten, zo hoog je bent als goud Geloof altijd in je geest Je hebt de kracht gekregen om te weten dat je onverwoestbaar bent Geloof daar in, omdat je van goud bent Blij dat je teruggekomen bent Er is iets dat ik geleerd kon hebben
Ok eentje uit de 90tys Oh woestijn spreek tot mijn hart O vrouw van de aarde Maker van kinderen welke Wenen om liefde Tot je diepste geheimen bekent zijnvoor mij Zal ik niet te bewegen zijn Zal ik niet te bewegen zijn Probeer het antwoord niet te vinden Wanneer er hier geen vragen zijn Broeder laat je hart gewond zijn En geef geen genade aan je angst
Live - Run to the water Leuk spel dit maar aangezien dit al een tijdje stil ligt, is er nog wel interesse in een nieuwe?