Ok komt ie dan, een oudje, voor mij beetje jeugdsentiment haha Maak je geen zorgen want het is goed maak je geen zorgen kind van de nacht Want in de morgen komt, met de nieuwe dag zon liefde en eeuwig durend licht Wij zijn het zaad van een nieuwe soort We zullen succesvol zijn, onze tijd is gekomen Wij zijn de nieuwe, deze woorden zijn waar Laat het licht van liefde door schijnen
Als jij uit 82 komt ben ik zo'n 7 jaar ouder, zou hem dus moeten kennen. Nog geen herkenning, maar ik ga nadenken...
It's allright van Whigfield? Originele tekst: Don't you worry cause it's alright Don't you worry child of the night Cause in the morning come With the new day sun Love an everlasting line We are the seed of the new breed We'll succeed our time has come We are the new these words are true Let the light of love shine through Ik ken het niet maar met een beetje zelf vertalen en dan op google intikken kom je er met 1 minuut Oke even een nieuwe zoeken...
Even snel 1 van internet geplukt hihi Ik zweer dat ik er altijd zal zijn. Ik geef alles en nog wat en ik zal altijd voor je zorgen. Door zwakte en sterkte, geluk en verdriet, voor beter, voor slechter, ik zal je liefhebben Met iedere klop van mijn hart. Vanaf dit moment leven is begonnen Vanaf dit moment bent jij diegene Rechts naast je is waar ik thuishoor Vanaf dit moment Vanaf dit moment ben ik gezegend Ik leef alleen voor jouw geluk En voor je liefde ik geef mijn laatste adem Vanaf dit moment
Oh ik heb werkelijk geen idee, heb maar gegooled hahaha (hij was al zo lang onbeantwoord) East17 komt me wel bekend voor.. even you tuben Edit: Ja ik ken ze wel Stay another day is mooi!
Geeft niet hoor, nu kunnen we (hopelijk) weer snel verder raden. En ja ik vond Stay another day ook erg mooi, ik vond het alleen nooit echt bij hun passen.