Nou ik ben niet over een uurtje vrij, ik ben een uurtje vrij. Mijn baas ligt boven te slapen Ik zit helaas in de ziektewet. Ik heb overbelaste rug-, schouder- en nekspieren. Ben al blij dat ik voor mijn ventje kan zorgen, maar er moet niks meer bijkomen en aangezien mijn baan lichamelijk zwaar kan zijn doe ik het even rustig aan. Maarre nu ben ik weer hè? Ik ga even nadenken.
Om me heen zijn bekende gezichten Versleten plaatsen, vermoeide gezichten Helder en vroeg voor hun dagelijkse dingen Nergens heengaan, nergens heengaan
Ja dat klopt Zag trouwens net dat dit spelletje al eens eerder gespeeld is hier. Dacht ik orgineel te zijn
En als je gaat, wanneer je de deur dichtgooit Ik denk dat jij weet dat je niet te lang weg bent je weet dat ik niet zo sterk ben
ow jeetje dat is minder Jsvlinder.. beterschap ermee ik vind het weer een moeilijke Chilleke ik ga ff verder nadenken
Bitterzoete herinneringen, dat is alles wat ik met me mee neem dus, vaarwel, alsjeblieft huil niet we weten allebei dat ik niet ben wat jij nodig hebt.. ik denk wel een beetje makkelijk
Yep dies makelijk, Whitney Houston met IIIIIIIIIIII will always love youuuuuuuuuu Cloe en engeltje bedankt Nou ik ga even douchen en een nieuw liedje bedenken. Mooi antwoord voor het topic "wat doe jij onder de douche", bij lounche Edit: Het is natuurlijk makkelijk ipv makelijk
Oh, ik heb te weinig tijd om een nummer te vertalen, zie ik. Moet naar een begrafenis en mijn zoon moet nog eten en aangekleed worden. De tijd gaat ook zo snel Wil iemand anders het voor me doen?
Ow jeetje dat is minder Jsvlinder sterkte vandaag en ik heb ook geen tijd want moet over 1.5 bij de dokter zijn. Spannend! wil iemand een liedje maken voor ons voor als we terug zijn
Nou ik plaats hem zelf en hoop dat ik hem goed vertaal ze zeggen dat onze liefde de huur niet betaald. voordat het verdiend is, is ons geld al uitgegeven. is denk dat het zo is, we hebben niet veel. maar ik ben zeker van al de dingen die we wel hebben.
I got you babe - UB40 oke haha volgende: naar het hart en ziel, is onwetendheid altijd mild.. Er is geen troost in de waarheid, pijn is alles wat je zult tegenkomen ps: Jsvlinder, sterkte vandaag.. En engeltje succes bij de dokter! edit: volgens mij is ie alweer enorm makkelijk.. volgende x probeer ik een iets moeilijkere te bedenken
een makkie: Kom zoals je bent, als je was, zoal ik wil dat je bent. Als vriend, als een vriend, als een oude vijand. Neem de tijd, opschieten, de keuze is aan jou, niet te laat. Neem een pauze, zoals een vriend, als een oude herinnering.
Wat een dag zeg, ben blij dat ik weer lekker thuis ben. Ik ga lekker rustig aan doen dit weekend, ben ik wel aan toe Hoe is het met jou Engeltje, heb je positief nieuws gehoord? Het antwoord op Chilleke is: Nirvana-come as you are Careless Whisper is van George Michael en niet van Barry Manilow, of heeft hij hem ook eens gezongen? Ja, Chloe verzin voor de volgende keer maar wat moeilijkers Deze is denk ik ook wel makkelijk als ik in je ogen kijk kan ik een beheerste liefde zien maar liefste als ik je vasthoud weet je dat ik hetzelfde voel
november rain - guns 'n roses!!! geweldig nummer! ja careless whisper is origineel van George Michael, ik heb geen idee of Barry Manilow hem ooit gezongen heeft ik ga proberen een moeilijkere te verzinnen haha, en ga jij dan maar een lay back and relax avond houden na je zware dag
we strompelen door de lege straten lachend, arm in arm de nacht heeft een puinhoop van me gemaakt maar je bekentenis houdt me warm