Doe niet alsof je me niet kent, ik ben het, ik ben nooit veranderd ik zal er zijn wanneer je terugkomt
Dansend door het vuur, gewoon om een vlam te pakken Gewoon om dichtbij te komen, gewoon dichtbij genoeg Om je te vertellen...
sorry sorry, ben net pas thuis!! oke een nieuwe Ik ben niet meer dan scherven, van de man die ik ooit was Te veel bittere tranen vallen op mij neer Ik ben ver weg van huis en ik doe dit alleen al veel te lang (als het de volgende keer zo lang duurt, hebben jullie mn toestemming om voor me te plaatsen hoor )
Is dat niet To much love will kill you van die gitarist van Queen? Zo te zien is iedereen een beetje uitgespeeld Nou ja jammer dan8)
daar zijn we weeeeeeeeeeeeeer ........ Dat ik met veel harten heb gespeeld, maar ik zeg geen namen Toen kwam de gedachte, tranen deden mijn ogen branden Ik zei tegen mezelf, kijk wat je met haar gedaan hebt Ik kan het vanbinnen voelen, ik kan niet uitleggen hoe het voelt komop meiden
zal straks eens thuis een nieuwe neerzetten. Ben om mijn mobiel nu hier. als iemand al ene weet dan zet maar hier neer.
Mag ik dan zo vrij zijn? Ik heb rond gezworven Altijd kijkend naar alles wat ik zie Beschilderde gezichten vullen de plek Die ik niet kan bereiken
Kings of Leon - Use Somebody Er is een jongen die ik ken, hij is de gene waar ik over droom Kijkt in mijn ogen, neemt me mee naar de wolken Oh ik verlies mijn controle, lijkt of ik er geen genoeg van krijg Wanneer ik wakker wordt uit mijn droom, zeg me is het echte liefde
whitney houston - How will i know Hebben we allebei al niet genoeg gehoord lieveling Dit is wat we gaan doen Laat me nog een keer mijn armen om je heen slaan Er is hier niets meer over om te bewijzen
Anouk -For bitter or worse Lig hier op de grond, waar jij me achtergelaten hebt Ik denk dat ik te veel genomen heb. Ik huil hier, wat heb je gedaan, Ik dacht dat het plezier zou zijn.
Oke Als je wil mag je nog een nieuwe verzinnen, want zit op me werk en heb niet zo heel veel tijd om een nieuwe te bedenken en te maken
Ik bel je als ik je nodig heb, mijn hart brandt Je komt naar me toe, komt naar me toe, wild en wild Als je naar me toe komt Geef me alles waar ik naar verlang Geef me een leven vol beloftes en een wereld vol dromen Spreek een taal van de liefde alsof je weet wat het betekent En het kan niet verkeerd zijn Neem mijn hart en maak het sterk