Raad ( lang verhaal ) ( met seks te maken )

Discussie in 'De lounge' gestart door kam2014, 13 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies! In mijn omgeving ook, al ziet dus niet iedereen dit als een 'probleem'. ;)

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nou de 1e man die mij naar een seksuoloog wilt hebben omdat ik niet tijdens de seks klaar kan komen zal ik zelf vriendelijk verzoeken in therapie te gaan.

Ik kan niet klaarkomen tijdens seks omdat er dan druk op staat. En die druk is er al mijn hele seksuele geschiedenis en zal altijd blijven. Die druk zit namelijk in mijn hoofd. Ik wil te graag of ben er teveel mee bezig. Dus dat jij zegt dat druk na 6 jaar echt wel weg moet zijn is grote onzin.

Ik vind je erg egoïstisch overkomen. Hij heeft er duidelijk geen behoefte aan om erRiets aan te doen. Hij ontneemt jou geen plezier. Dat jij seks niet af vind als hij niet in jou komt is in mijn ogen je eigen tekortkoming. Seks gaat om de intimiteit en de liefde en dat zit niet in zijn zaad hoor.

Mijn partner kon ook een lange tijd niet klaarkomen tijdens de daad. Door medicijngebruik. Zelf kon hij het wel. We genoten van de seks en daarna maakte hij het af, gewoon in mijn bijzijn. Maar ik kan mij voorstellen dat jouw man dat niet kan omdat jij er zo'n punt van maakt en het alleen kan als hij in zijn eentje is.

Dus ipv hem naar therapie te sturen kan je wellicht iets doen aan je eigen ideeën dat intimiteit niet bestaat zonder zaad?

3. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ik heb het topic doorgelezen, maar ik hoop niet dat ik wat stoms vraag. Als jullie vrijen kan hij dan wel bv (o hoe zeg ik dit netjes...) over je heen klaar komen? (Door zich zelf te helpen?) Dat klinkt misschien vies, maar het kan heel opwindend zijn. Of als je samen zeg maar zelf klaar komt? Ik hoop dat je er goed uitkomt met je man en dat jullie dalijk weer een bevredigend sek.s leven hebben samen. Want frustraties in de slaapkamer zijn niet fijn. Knap dat je je verhaal verteld t's!

4. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    En even in het algemeen, ik denk dat de meeste mannen zelf heel snel kunnen klaar komen. Ze houden hun geslacht al hun hele leven vast, en ze hebben een bepaalde manier van doen zodat ze snel komen als ze het zelf doen. Ik denk dat dit ook voor veel vrouwen geld eigenlijk, zelf weet je precies wat en waar. Maar dit is gewoon even een mening van mij die wat aan sluit op het onderwerp klaar komen.

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nee die vraag is inmiddels beantwoord, hij komt helemaal niet klaar als Kam2014 er bij is. En hij houdt het ook niet langer vol dan een paar minuten.

6. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Oké dan spijt het me voor mijn overbodige vraag, dan had ik het verkeerd begrepen.

7. Luja

Luja Niet meer actief

Poeh wat lastig TS!
    Ik kan alleen uit mijn eigen ervaring het volgende zeggen;
    In mijn 7 jaar bij ex lukte het ook niet, maar dan van mijn kant.
    Ik was niet gestresst, zat goed in mijn vel en was gek op hem.
    Maar in bed matchten we gewoon totaaaaal niet.
    Dus wat hij ook deed, hij kreeg mij niet nat.
    Er moest een mega hoeveelheid glijmiddel aan te pas komen en nog schuurde het. Hij heeft ook vanalles geprobeerd maar het lukte niet.
    Vond dat ook extreem vervelend maar kon er niks aan doen....
    Oftewel sessies van een paar minuten waarin ik hoopte dat hij maar snel kwam zodat het afgelopen was. Het hoeft dus niks met geven om en aantrekkelijk vinden te maken te hebben!

Alleen lukt het nu met mijn huidige vriend wel. Geen glijmiddel meer, het gaat gewoon 'zoals het zou moeten' ik kan het niet verklaren..... :(

Misschien een idee om een sex spel te halen? Zoals van ladies night? Dan is de drempel lager en moet hij over fantasieen enzo praten.... Misschien komt er wel iets uit waar je iets aan hebt en waar hij niet mee durfde komen?

8. kam2014

kam2014 Lid

13 jun 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed idee..
    maar ook al geprobeerd
    wat zijn fantasieen waren en die tot zover mij in mijn macht ligt waar te maken
    maar ook dat werkte niet

9. kam2014

kam2014 Lid

13 jun 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames ik zal straks weer antwoorden even de kids verzorgen

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.149
    1.838
    113
    kan het zijn dat je niet aan spand niet genoeg?
    handen kun je strakker doen

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Heeft hij geen last van aseksualiteit? Weet ook niet hoor denk maar mee. Lijkt me wel super frustrerend.

12. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    #152 Twingia, 13 jun 2015
    Laatst bewerkt: 13 jun 2015
    Ik heb niet alles gelezen, maar er is een bepaald iets. Dat als mannen vaak aftrekken/worden afgetrokken, dat ze dan moeilijk of niet meer klaar komen tijdens penetratie.

Ik heb het even gegoogeld en het word: "death grip" syndroom genoemd.

Ik denk dat het een combi is van "death grip" syndroom, en zijn (onbewuste) angst voor mogelijke pijn. En de druk die er bij hem op zet.

13. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Dan denk ik helemaal "death grip" syndroom.
    Dit houdt in dat hij zodanig zijn penis op een bepaalde manier, en hoe hard hij hem vast houd, dat hij daarop volledig is ''ingesteld'' aangewend is.
    Hier is wel wat aan te doen. even googlen en anders toch een sexuloog.

Van google:
    Wat is de dood grip syndrome ‘

Tijdens masturbatie, de zenuwen van de penis te sturen signalen naar de hersenen, die reageert met gevoelens van genot. Na jaren van min of meer hetzelfde elke keer te doen, een paar dingen gebeuren. Allereerst wordt de hersenen gewend om alleen te reageren op die stimulus, en anderzijds na een moment begint wezen vervelen. Het verschaft niet meer herkent alternatieve stimulatie; en tegelijkertijd, het duurt veel langer reageren zelfs de signalen herkent. Hierdoor kan masturbatie veel langer, en mensen kunnen moeilijk bereiken hoogtepunt hebben.

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina