jaaa dat is ook wel zo hea.. dan moet ik het maar ff bij 2 glazen laten.. en niet alleen mezelf maar ook jullie even in spanning houden!! sorry meiden Hopen dat het geduld goed beloond wordt en dat ik me vriend morgen een leuk cadeau kan schenken xxx
Ja dat kreeg ik idd ook toen ik zwanger was (wel wat later, niet helemaal aan het begin) en bij m'n navel ook (niet heel sexy). Heb je al een test gehaald??? Liefs
jaa want ik zat net us ff te kijken heb wel behoorlijke aderen lopen bij me borsten.. maar zag aan de rechterkant dat er ineens allemaal kleine haartjes komen :S niet echt charmant nee liefs xxx
hahaha denk dat als de kraan laat lopen dat me vriend eerder naar de wc moet dan ik! WHAHAHAHA liefsxxx
heb je dus vanmorgen al eens geplast natuurlijk.... Je moet eigenlijk de eerste ochtendurine gebruiken dus hou nu maar lang je plas op hoor!
Succes Tinkerbell85!!! Ben zelf nu ook 3 dagen overtijd en snap je heel goed dat je bang bent voor de teleurstelling! Herken het uit duizenden.. Zijn zelf nu 2 jaar bezig en eindelijk een verwijzing gekregen naar de gyn. Moet er maar van komen die onderzoeken! Ik doe zelf ook nog maar geen test, bang voor de teleurstelling. Ik hoop het voor jullie dat er 2 streepjes jullie tegemoet lachen! Liefs
Hmzz nu begin ik toch te twijfelen.. of ik het nou morgen ochtend moet doen met ochtend urine.. of als ik strax naar de wc moet :S xxx
Zou zometeen gaan testen... Is hij niet duidelijk of negatief, dan kan je morgen of vrijdagochtend alsnog testen Ik blijf t volgen...
Je zit al over je NOD heen, dus ik zou het gewoon zometeen doen. S6 met testen en mijn duimen draaien.
Precies, het zou nu niet meer zoveel uit moeten maken of je met ochtendurine test of nu.... Als het zo is dan zal je het nu ook kunnen zien. En anders idd morgen weer een testje!!! Je houdt ons wel in spanning zo!!!!!! You go girl!