Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik moet plassen.. Hmzz.. mischien dat ik zometeen anders gewoon maar moet gaan zitten kijken waar het schip strand xxx
Nou ik heb pas na 9 dagen overtijd een positieve test gekregen, maar dat zijn uitzonderingen natuurlijk... Jouw`n cyclus is altijd normaal? Gewoon even je plas ophouden meid....
haha, ik ben aan het strijken. en elke keer als ik een kledingstuk af heb kom ik even kijken of je al wat weet..... dus nu moet je niet tot morgen gaan wachten hoor! Gewoon nog meer testjes in huis halen! haha
Hihi, ja ik weet het... Laat ik nog maar ff wachten. Snap precies wat Tinkerbell85 bedoelt met de teleurstelling... 5 dagen is mijn limiet.. Dan zien we wel verder! Zucht.....
Mijn NOD had ik ook al bereik en testte negatief. Een week later nog niet ongi en werd ik misselijk wakker. Test gedaan en zwanger! Had dus een heel laat ei! Succes
meiden.. ik heb de test gedaan ga de foto uploaden denk dat de foto meer dan genoeg zegt xxx ps: hoe kan ik de foto hier erin zetten?
Ja, maar als je wacht zit je misschien onnodig dagen in de stress. Of je nu test of over een paar dagen je wordt er niet ineens zwanger om als je het niet bent zeg maar door te wachten en andersom En als je negatief test wil het nog niet zeggen dat het ook negatief is
Gefeliciteerd??!! Je houdt ons nu wel erg in spanning! Ik weet niet hoe je een foto moet uploaden.... Misschien kun je gewoon knippen en plakken vanuit Word?
meiden ik zeg nog niks Wil eerst de foto erop hebben weet alleen niet hoe ik die hierin dit tekstvak moet zetten :S liefs xxx