YEEEEEEAAAAAAHHHHHH ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! Van harte gefeliciteerd, meis, geniet ervan!
morgen weer testen en lekker als kado in pakken. met ochtenurine dan. straks weer na de da rennen voor een cb digitaal en die derin doen whahahahhaha
Ik zie 2 STREEPJES, hoor!!!!!! Echt wel! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ga er bijna van janken, serieus! tranen schieten in mijn ogen) Ehum! Geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meiden ik ben zooooooo ongeloooooofelijk blij!!! weet niet hoe ik het moet beschrijven!!! mijn voorgevoel zij het al! en nu is het bevestigd!!! na 18 maanden lang! EINDELIJK!!!!
ja een uurtje maar blijft die tekst staan....ik liet hem toen aan mijn moeder zien...die zij oh heb je koorts? dat is toch een thermometer? pffwahahahahah...
oh ja kan ik heb toen de gewone gebruikt die andere vondt ik absurd duur....en je termijn weet je toch of niet hahahah
Yeahhh!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Ik zou het niet stil kunnen houden, had mn vriend alláaaang gebeld hahaha leuk meid!!!