Hoiii meiden, Een stille lezer hier Sinds vorige week woensdag 20 april geeft de CB ovulatietest een smiley aan . Zeven april was mijn eerste menstruatie dag.. Ik ben begonnen met de ovulatietesten, omdat ik meer inzicht wilde in mijn cyclus. Nu snap ik er eerlijk gezegd helemaal niets meer van.. Het lijkt me sterk dat ik 7 dagen ovuleer? Gisteren en vandaag heb ik wat bruinverlies na het plassen. Vorige maand had ik slechts twee dagen een smiley, dus het is wel eens anders geweest.. Who helps me out? Groetjes, Fem
Hey Babywish! Nee ik heb nog geen test gedaan, volgens een online berekening kan ik pas rond 5 mei een zwangerschapstest doen?
Ik had hem 9 dagen positief. Daarna negatief en toen wel eisprong pas gehad afgaande op buikpijn en steken in de zij. Ik ben er niet meer zo'n fan van van clear blue.
Hoi mammav2 Oh nee, dus het kan zo maar zijn dat die testen niet helemaal functioneren . En dat voor die prijs..
Ja, zal er wel even navraag naar doen. Ik ben echter ook nieuwsgierig of meerdere vrouwen die hebben ervaren met CB.
Denk wel dat ik echt ongesteld was. Bloedde best heftig en ook 6/7 dagen lang.. Vanaf wanneer kan ik een zwangerschapstest doen?
Ik heb het ook een keer gehad, 6 dagen achter elkaar een smiley. De eerste bleek achteraf mijn ei aan te kondigen.
Hey Kahlan83, wat vreemd! Volgende ronde zal ik andere testen gaan gebruiken, want dit wekt alleen maar meer verwarring. Thanks voor het reageren iig
Femke ik heb dat probleem ook gehad deze ronde. Ik heb 5 dagen een knipperende smiley. Ik ben maar even naar de action geweest en ov testen gehaald
Hoi Osrouti! En wat gaven de action testen aan? Ik heb echter geen knipperende smiley, ik heb de CB ovulatietest waarbij een cirkel geen LH-piek weergeeft en een smiley wel een LH-piek.
Ja, bij mij is het dus een ronde goed gegaan en deze ronde niet. Moet nog even voor mezelf uitvogelen welke ik nou prettig vind werken